Kute tłoki

Produkty 1-24 z 183

Sortuj wg
Strona
na stronę
Piston Set Manley for Toyota 3.0L 2JZ-GTE - 86.5mm Bore 1.180 In. CH -16.00 CC
6 399,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Manley Toyota 3.0L 2JZ-GTE - 87.00 mm Bore 1.170 in. CH -14.00 CC
8 049,99 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Toyota 3.0L Supra 2JZ Bore - 87mm 9.0:1 94mm Crank.
6 519,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Toyota 3.0L Supra 2JZ Bore - 86.5mm 9.0:1 94mm Crank.
6 519,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Toyota 3.0L Supra 2JZ Bore - 86.25mm 9.0:1 94mm Crank.
6 519,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Toyota 3.0L Supra 2JZ Bore - 87mm 9.0:1
6 519,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Toyota 3.0L Supra 2JZ Bore - 86.5mm 9.0:1
6 519,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Toyota 3.0L Supra 2JZ Bore - 86.25mm 9.0:1
6 519,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 361464 Toyota 3S-GE 87.00mm Bore 1.331 in. CH -15.00CC
4 379,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 361463 Toyota 3S-GE 86.50mm Bore 1.331 in. CH -14.40CC
4 639,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 361462 Toyota 3S-GE 86.25mm Bore 1.331 in. CH -14.20CC
4 639,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 361461 Toyota 3S-GE 86.00mm Bore 1.331 in. CH -13.80CC
4 639,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 82.00mm 10.5:1 3000cm
7 474,48 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 82.50mm 10.5:1 3000cm
7 474,48 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Yaris GT G16E-GTS 87.50mm 10.5:1 1618cm
4 026,02 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 Morgan Plus Six 82.00mm 11:1 2000cm
5 497,30 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 Morgan Plus Six 82.50mm 11:1 2000cm
5 497,30 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Starlet GT Turbo 74.00mm 8:1 4E-FTE
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Starlet GT Turbo 75.00mm 8:1 4E-FTE
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Starlet GT Turbo 74.50mm 8:1 4E-FTE
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota GT86 86.00mm 9.5:1 1998cm FA20
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota GT86 86.50mm 9.5:1 1998cm FA20
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Supra 3.0 Turbo 86.00mm 9.0:1 3030cm 2JZ
6 049,57 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Supra 3.0 Turbo 87.00mm 9.0:1 3030cm 2JZ
6 049,57 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 183

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.