Kute tłoki

Produkty 1-24 z 1384

Sortuj wg
na stronę
Aluminiowa obudowa filtra oleju dla silników 1.8 / 2.0 TSI - EA888.3 & EA888.4 Engines Czarny
390,00 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco KE254M765 4 cyl VW Polo GTI AJV ARC 76.50mm CR 12.2:1
3 694,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco KE255M775 4 cyl VW Polo GTI AJV ARC 77.50mm CR 8.8:1
3 925,84 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Nissan 180SX 200 SX SR20DE SR20DET 2.0l 16V 86.5mm CR 9.1-9.25:1
6 999,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Nissan 180SX 200 SX SR20DE SR20DET 2.0l 16V 86.00mm CR 9.1-9.25:1
6 999,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata B6 1.6l Turbo 16V 78.50mm CR 8.56
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP 83.50mm CR 8.4:1
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP 84.00mm CR 8.5:1
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP 84.50mm CR 8.5:1
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata MX-5 Protege 1.8l 16V BP 84.00mm CR 10.03
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Toyota Supra 2JZGTE 3.0l 24V 93-98 87.00mm CR 8.47:1
9 498,99 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Toyota Supra 2JZGTE 3.0l 24V 93-98 86.5mm CR 8.39:1
9 498,99 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Toyota Supra 2JZGTE 3.0l 24V 93-98 86.25mm CR 8.34:1
9 498,99 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Toyota Supra 2JZGTE 3.0l 24V 93-98 86.00mm CR 8.3:1
9 498,99 zł

W magazynie

Tłoki silnika JE Pistons 367847 AUDI / VW 2.5 TTRS 5 CYL 83.00MM CR 9.5:1 Ultra Series
6 813,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco, Ford Cosworth YB 2.0l (91,50mm) +0.5mm, 8.0:1
3 988,95 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE128M795 Peugeot / Citroen 1.6L 16V TU5J4/TU5JP4 106/206/C3/C4 (79.50mm) +1.0mm, 9.0:1
3 637,09 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE201M825 VW/Audi ABA/ABF 2.0L 20V Turbo (82,50mm) STD, 8.0:1 CR
5 080,85 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE200M825 VW / Audi 1.8T 20V, 92.80mm STROKER (20mm PIN) 82,50mm, +1.5mm, 8.5:1 CR
5 080,85 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE146M875 Ford Mustang / Focus RS MK3 Ecoboost 2.3L (87.50mm) STD, 9.5:1 CR
5 196,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE325M845 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.50mm) +0.50mm, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE325M8425 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.25mm) +0.25mm, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE325M84 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.00mm) STD, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE327M835 5 cyl, Ford Focus RS MKII 2.5T / Volvo S60R B5254 (83.50mm) +0.5mm, 8.5:1 CR
4 965,35 zł

W magazynie

Następna strona

Produkty 1-24 z 1384

Sortuj wg
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.