Kute tłoki

Produkty 1-24 z 114

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika JE Pistons, BTO Renault 1.8L 16V F7P(8.0:1)82.00mm
4 499,99 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Megane RS 1+2 82.72mm 9:1 1998cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Megane RS 1+2 82.70mm 9:1 1998cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Megane RS 1+2 84.00mm 9:1 1998cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Megane RS 1+2 83.50mm 9:1 1998cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Megane RS 1+2 83.00mm 9:1 1998cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Alpine 1600 82.50mm 11.5:1 1796cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Alpine 1600 82.50mm 11.5:1 1796cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS16 82.72mm 11.8:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS16 82.71mm 11.8:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS16 84.00mm 11.8:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS16 83.50mm 11.8:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS16 83.00mm 11.8:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS R3 (use with racing rods) 82.75mm 12.7:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS R3 (use with racing rods) 82.71mm 12.7:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS R3 (use with racing rods) 84.00mm 12.7:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS R3 (use with racing rods) 83.00mm 12.7:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS Maxi 172 1 82.70mm 13.3:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS Maxi 172 182 (use with racing rods) 82.71mm 13.3:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio RS Maxi 172 182 (use with racing rods) 82.71mm 13.3:1 1998cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio 1.6 16S 79.50mm 12.7:1 1598cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio 1.6 16S 80.00mm 12.7:1 1598cm
3 317,78 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio 1.8 16S Turbo R19 16S Turbo 82.00mm 8.0:1 1764cm
3 848,95 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Renault Clio 1.8 16S Turbo R19 16S Turbo 83.00mm 8.0:1 1764cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 114

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.