Kute tłoki

Produkty 1-24 z 154

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944S 86-87 100.00mm 11.4:1 2477cm MAY NOT BE USED IN ALUSIL CYLINDER / SLEEVES REQUIRED
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944S 86-87 101.00mm 11.4:1 2477cm MAY NOT BE USED IN ALUSIL CYLINDER / SLEEVES REQUIRED
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944S 86-87 100.50mm 11.4:1 2477cm MAY NOT BE USED IN ALUSIL CYLINDER / SLEEVES REQUIRED
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 968 944 S2 104.00mm 10.9:1
3 996,50 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 968 944 S2 105.00mm 10.9:1
3 996,50 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 968 944 S2 104.50mm 10.9:1
3 996,50 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 911S 2.4L 84.00mm 10:1 2340cm
6 049,57 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 911S 2.4L 85.00mm 10:1 2340cm
6 049,57 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 911S 2.4L 84.50mm 9.6:1 2340cm
6 049,57 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944 2.5L turbo 100.00mm 8:1 2479cm
4 182,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944 2.5L turbo 101.00mm 8:1 2479cm
4 182,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944 2.5L turbo 100.50mm 8:1 2479cm
4 182,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944 2.5L 86 100.00mm 10.6:1 2479cm
4 182,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944 2.5L 86 101.00mm 10.6:1 2479cm
4 182,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 944 2.5L 88-89 100.50mm 10.6:1 2479cm
3 848,95 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 997 911 S 3.8L 99.00mm 11.8:1 3824cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 997 911 S 3.8L 100.00mm 11.8:1 3824cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 997 911 S 3.8L 99.50mm 11.8:1 3824cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 996 911 Carrera 4 4S 3.6 96.00mm 11.3:1 3596cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 996 911 Carrera 4 4S 3.6 97.00mm 11.3:1 3596cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 996 911 Carrera 4 4S 3.6 96.50mm 11.3:1 3596cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 996 911 Carrera 96.00mm 11.3:1 3387cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 996 911 Carrera 97.00mm 11.3:1 3387cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Porsche 996 911 Carrera 96.50mm 11.3:1 3387cm NOT FOR USE IN ALUSIL OR LOKASIL CYLINDERS
6 353,10 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 154

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.