Kute tłoki

Produkty 1-24 z 230

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Nissan 180SX 200 SX SR20DE SR20DET 2.0l 16V 86.5mm CR 9.1-9.25:1
6 999,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Nissan 180SX 200 SX SR20DE SR20DET 2.0l 16V 86.00mm CR 9.1-9.25:1
6 999,00 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco, Nissan GTR R35 VR38DETT (95,58mm) +0.08mm, 9.5:1 CR
6 823,95 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons, Nissan SR20DET (8,5:1) 87,00mm Ultra Series
5 773,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 321254 Nissan VQ35DE 96.00mm(11.5:1) FSR
6 928,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 318013 Nissan SR20VE/VET 20V 86.50mm 9.0:1(ASY)
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons, Nissan 1.8T CA18DET 83.00 mm 8.5:1 (ASY)
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K557M865 4 cyl, Nissan 180SX / 200 SX SR20DE & SR20DET 2.0l 16V Bore 3.405 (86.50mm) Size +0.50mm Compression Ratio 11.0
3 810,34 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K578M87AP 6 cyl, Nissan Skyline RB25DET 2.5l 24V Bore 3.425 (87.00mm) Size +1.0mm Compression Ratio 8.52 USA-WIS-K578M87AP 5 798,99 zł
5 798,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wiseco K578M865AP 6 cyl, Nissan Skyline RB25DET 2.5l 24V Bore 3.405 (86.50mm) Size +0.50mm Compression Ratio 8.43 USA-WIS-K578M865AP 5 798,99 zł
5 798,99 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K643M96 Nissan 370Z & Infiniti G37 VQ37 3.7l V6 24V Bore 3.780 (96.00mm) Size +0.5mm CR 9.0 USA-WIS-K643M96 6 351,34 zł
6 351,34 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K643M955 Nissan 370Z & Infiniti G37 VQ37 3.7l V6 24V Bore 3.760 (95.50mm) Size STD CR 9.0 USA-WIS-K643M955 6 351,35 zł
6 351,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco 6 cyl, Nissan 300ZX VG30DETT 3.0l 24V Bore 3.435 (87.25mm) Size +0.25mm Compression Ratio 8.5-8.9 USA-WIS-K549M8725AP 6 235,84 zł
6 235,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco 4 cyl, Nissan SR20 & SR20DET 92mm Stroker Bore 3.405 (86.50mm) Size +0.50mm Compression Ratio 9.0 USA-WIS-K655M865 4 156,85 zł
4 156,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K630M84 4 cyl, Nissan CA18DET 1.8l 16V Bore 3.307 (84.00mm) Size +1.0mm Compression Ratio 8.55 USA-WIS-K630M84 3 694,85 zł
3 694,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K630M835 4 cyl, Nissan CA18DET 1.8l 16V Bore 3.289 (83.50mm) Size +0.5mm Compression Ratio 8.46 USA-WIS-K630M835 3 694,85 zł
3 694,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K556M87AP 4 cyl, Nissan 180SX / 200 SX SR20DE & SR20DET 2.0l 16V Bore 3.425 (87.00mm) Size +1.0mm CR 9.2:1 USA-WIS-K556M87AP 4 965,35 zł
4 965,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K556M865AP 4 cyl, Nissan 180SX / 200 SX SR20DE & SR20DET 2.0l 16V Bore 3.405 (86.50mm) Size +0.50mm Compression 9.0:1 USA-WIS-K556M865AP 4 965,35 zł
4 965,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K556M86 4 cyl Nissan 180SX / 200 SX SR20DE & SR20DET 2.0l 16V Bore 3.386 (86.00mm) Size STD Compressi USA-WIS-K556M86AP 4 965,35 zł
4 965,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco 4 cyl K557M86 Nissan 180SX / 200 SX SR20DE & SR20DET 2.0l 16V Bore 3.386 (86.00mm) Size STD Compressi USA-WIS-K557M86 3 810,34 zł
3 810,34 zł

W magazynie

Kute tłoki Manley, Nissan 350Z, Infiniti G35 VQ35DE VQ35DET / +1.0mm, 96.5mm bore, CR 8.5, Dish -12cc MAN-623010C-6 6 062,65 zł
6 062,65 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Nissan GT-R R35 95.50mm 9.5:1 3799cm
8 089,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Nissan GT-R R35 95.50mm 9.5:1 3799cm
8 089,98 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Nissan 370Z 95.50mm 11.5:1 3696cm VQ37
5 497,30 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 230

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.