Kute tłoki

Produkty 1-24 z 39

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika Wossner Mazda Speed 6 MPS 6 / 3 87.50mm 9.5:1 2.3cm
3 667,68 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons, Mazda MX-5 1.8L BP 83.50mm 9.0:1
4 469,99 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K590M84 4 cyl, Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP - engine Bore 3.307 (84.00mm) Size +1.0mm Compression Ratio 10.03
3 925,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco 4 cyl, Mazda MPS Turbo 03 / 626 2.0l 16V Bore 3.268 (83.00mm) Size STD Compression Ratio 9.15 USA-WIS-K614M83 3 925,84 zł
3 925,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K553M845 4 cyl, Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP - engine Bore 3.327 (84.50mm) Size +1.5mm Compre USA-WIS-K553M845 4 503,35 zł
4 503,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K553M835 4 cyl, Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP - engine Bore 3.287 (83.50mm) Size +0.5mm Compre USA-WIS-K553M835 4 503,35 zł
4 503,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco 4 cyl, Mazda Miata B6 1.6l Turbo 16V Bore 3.110 (79.00mm) Size +1.0mm Compression Ratio 8.65 USA-WIS-K554M79 4 503,35 zł
4 503,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Speed 6 MPS 6 / 3 88.00mm 9.5:1 2.3cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 2.0 16V Turbo 87.50mm 9.0:1 1999cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 2.0 16V Turbo 88.50mm 9.0:1 1999cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 2.0 16V Turbo 88.00mm 9.0:1 1999cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.616V Turbo 79.00mm 9.0:1 1615cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V Turbo 84.50mm 9.0:1 1860cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V Turbo 84.00mm 9.0:1 1860cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V Turbo 83.50mm 9.0:1 1860cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V 79.50mm 11.0:1 1615cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V 78.50mm 11.0:1 1615cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V 85.00mm 12.0:1 1860cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Mazda Miata MX-5 1.6 16V 84.50mm 12.0:1 1860cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata B6 1.6l Turbo 16V 78.50mm CR 8.56
6 699,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata B6 1.6l Turbo 16V 79.00mm CR 8.65
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata B6 1.6l Turbo 16V 79.50mm CR 8.74
6 699,00 zł

Na zamówienie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP 83.50mm CR 8.4:1
6 699,00 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Mazda Miata MX-5 / Protege 1.8l 16V BP 84.00mm CR 8.5:1
6 699,00 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 39

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.