Kute tłoki

Produkty 1-24 z 32

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika Wossner Fiat 500 Abarth Hard Anodized 72.50mm - 1368cm 1.4 Turbo
4 692,11 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Punto Uno Turbo 80.50mm 7.8:1 1372cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 312402 BTO Punto/Uno GT 1.4 8V 176A3(7.8:1)81.50MM
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat 500 Abarth 72.00mm - 1368cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat 500 Abarth 73.00mm - 1368cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat 500 Abarth 72.50mm - 1368cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat 500 Abarth 72.00mm - 1368cm 1.4 Turbo
4 692,11 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat 500 Abarth 73.00mm - 1368cm 1.4 Turbo
4 692,11 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Punto 16 8V Turbo Stroker 87.00mm 8.5:1 1877cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Coupe 2.0 20V Turbo (220PS) 82.00mm 8.0:1 1998cm
4 582,49 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Coupe 2.0 20V Turbo (220PS) 83.00mm 8.0:1 1998cm
4 582,49 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Coupe 2.0 20V Turbo (220PS) 82.50mm 8.0:1 1998cm
4 582,49 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Ritmo Punto Brava Scudo Tempra Tipo 86.40mm 9.2:1 1580cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Ritmo Punto Brava Scudo Tempra Tipo 87.50mm 9.2:1 1580cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Ritmo Punto Brava 87.00mm 9.2:1 1580cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Punto Uno Turbo 81.50mm 7.8:1 1372cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Punto Uno Turbo 81.00mm 7.8:1 1372cm
3 667,68 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Punto Uno Turbo 81.50mm 7.8:1 1372cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Fiat Punto Uno Turbo 81.00mm 7.8:1 1372cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP Fiat 1.4L Abarth / T-Jet / Multiair ZRP Forged Pistons 154565 72.00mm 9.8:1
4 185,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP Fiat 1.4L Abarth / T-Jet / Multiair 72.50mm 9.8:1
4 185,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons, BTO Fiat Coupe 2.0L 20V 175A(8.0:1)83.00MM
5 773,84 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 312404 BTO Fiat Coupe 2.0L 20V 175A(8.0:1)82.50MM
5 773,84 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons, BTO Fiat Coupe 2.0L 20V 175A 82.00mm 8.0:1
5 773,84 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 32

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.