Kute tłoki

Produkty 1-24 z 86

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot AX Sport 1.3 205 1.3 Rally 75.00mm 11.5:1 1294cm
3 490,62 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE128M795 Peugeot / Citroen 1.6L 16V TU5J4/TU5JP4 106/206/C3/C4 (79.50mm) +1.0mm, 9.0:1
3 637,09 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco K618M775 Mini Cooper S 02-06 / Peugeot 207 308 & Citroen C4 1.6L Tritec W11B16/T16B4 (77,50mm) +0.5mm, 8.5:1 CR
3 810,34 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.00mm 10.5:1
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.50mm 10.5:1
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.25mm 10.5:1
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 77.00mm 10:1 cm
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 77.50mm 10:1 cm
4 742,70 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 1.6 77.00mm 10:1 cm
5 223,28 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 1.6 77.50mm 10:1cm
5 223,28 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.00mm 10.5:1
5 223,28 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.50mm 10.5:1
5 223,28 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Peugeot Citroen Mini Cooper 207 RC DS3 Cooper S 77.25mm 10.5:1
5 223,28 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot Saxo VTS 1.6 16V Gr.A 106 S16 Stroker Kit 80.00mm - 1745cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot Saxo VTS 1.6 16V Gr.A 106 S16 Stroker Kit 79.50mm - 17745cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot C2 VTS 1.6 16V Kit Car 206 XS 1.6 S16 Kit Car 79.00mm 12.7:1 1594cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot C2 VTS 1.6 16V Kit Car 206 XS 1.6 S16 Kit Car 78.70mm 12.7:1 1594cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot ZX Xsara 2.0 16V Turbo 306 2.0 S16 Turbo 167KM 86.00mm 8.0:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot ZX Xsara 2.0 16V Turbo 306 2.0 S16 Turbo 167KM 87.00mm 8.0:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot ZX Xsara 2.0 16V Turbo 306 2.0 S16 Turbo 167KM 86.50mm 8.0:1 1998cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Xantia XMEvasion 2.0 8V Turbo 86.00mm 8.5:1 1997cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Xantia XMEvasio 87.00mm 8.5:1 1997cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Xantia XMEvasion 2.0 8V Turbo 86.50mm 8.5:1 1997cm
3 490,62 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner Citroen Peugeot C4 VTR 2.0 16V 177KM 206 RC 2.0GTI 180 85.03mm 12.5:1 1997cm
3 667,68 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 86

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.