Kute tłoki

Produkty 1-24 z 188

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika Wossner BMW 3.0 24V Turbo 84.00mm 10.2:1 2998cm N54
5 497,30 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner BMW 3.0 24V Turbo 84.50mm 10.2:1 2998cm N54
5 497,30 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP BMW 2.5L M50 Single Vanos 84.00mm 8.56:1
6 238,44 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP BMW 3.2L M3 S54 E46 87.50mm 9.0:1
6 238,44 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE325M845 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.50mm) +0.50mm, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 371718 BMW Toyota B58B30 82.00mm CR 10.5:1
6 813,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE325M845 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.50mm) +0.50mm, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE325M8425 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.25mm) +0.25mm, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco KE325M84 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.00mm) STD, 9.0:1 CR
5 600,60 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE324M8425 BMW E46 M54B30 Double Vanos 3.0L (84.25mm) +0.25mm, 11.0:1 CR
5 542,85 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE127M875 BMW M3 S54B32 3.2L (87.25mm) +0.50mm, 11.3:1 CR
5 773,85 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE119M85 BMW M52B28 2.8L E36/E38/E39 (85.00mm) Size +1.0mm, 8.0:1 CR USA-WIS-KE119M85 5 658,34 zł
5 658,34 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco KE119M845 BMW M52B28 2.8L E36/E38/E39 (84.50mm) Size +0.50mm, 8.0:1 CR
5 658,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE119M84 BMW M52B28 2.8L E36/E38/E39 (84.00mm) Size STD, 8.0:1 CR
cena promocyjna 4 526,67 zł Normalna cena 5 658,34 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco KE115M84 BMW M50B25 2.5L E36/E38/E39 (84.00mm) Size STD, 8.8:1 CR
6 351,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons, BMW N55B30 84.00mm (9.5:1)-14.7cc-Coated
8 083,84 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 338095 BMW N54B30 84.50mm (9.5:1)-22cc
6 499,00 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 312383 BMW S50B32 Euro 86.75mm 12.5:1
7 506,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 297120 BMW S54B32 87.50mm 12.5:1 Asym.
6 582,35 zł

W magazynie

Tłoki silnika JE Pistons, BMW S54B32 87.00 mm 9.0:1(ASY)
6 928,85 zł

W magazynie

Tłok silnika JE Pistons 338095S BMW N54B30 84.5mm 9.50:1 -22.00cc
1 449,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 82.00mm 10.5:1 3000cm
7 474,48 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 82.50mm 10.5:1 3000cm
7 474,48 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika Wossner BMW Toyota B58 Morgan Plus Six 82.00mm 11:1 2000cm
5 497,30 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 188

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.