Kute tłoki

Produkty 1-24 z 213

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika ZRP Audi 2.5L TFSI TT-RS 82.50mm 9.2:1 ZRP-43706-825-5 5 198,71 zł
5 198,71 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Audi A4 Q5 2.0 TSI TFSI hard-anodize 82.50mm 9.6:1 1984cm
4 923,97 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Audi VW 2.0L TFSI 21mm A4 Q5 83.00mm 9.6:1 1984cm
3 667,68 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Audi VW S3 TT 1.8 20V Turbo 225KM Passat Beetle Sharan 1.8 20V Turbo 81.00mm 9.5:1 1781cm / 1779cm
3 667,68 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner VW Audi Passat Beetle Sharan S3 TT A4 A6 1.8 20V Turbo 82.00mm 8.5:1 1781cm
3 490,62 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner VW Audi Passat Beetle 81.50mm 8.5:1 1781cm
3 490,62 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP Volkswagen 1.8L Turbo 20v Crank. 92.80 81.50mm 9.5:1
4 185,62 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 367847 AUDI / VW 2.5 TTRS 5 CYL 83.00MM CR 9.5:1 Ultra Series
6 813,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika JE Pistons 367846 Audi TT/RS & RS 2.5L 20v TFSI Quattro Turbo
7 737,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE201M825 VW/Audi ABA/ABF 2.0L 20V Turbo (82,50mm) STD, 8.0:1 CR USA-WIS-KE201M825 4 064,67 zł
5 080,85 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE200M825 VW / Audi 1.8T 20V, 92.80mm STROKER (20mm PIN) 82,50mm, +1.5mm, 8.5:1 CR USA-WIS-KE200M825 5 080,85 zł
5 080,85 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika JE Pistons 314325 Audi S4/RS4 2.7Ltr. 30V BiTurbo 97-05-82MM
5 184,79 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 302229 Audi RS2 5-Cyl. 81.50mm 8.5:1 Asym.
5 542,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons, VW 1.8T 20V 82.50mm 8.5:1
5 080,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 279947 VW R32 24V 84.50mm 8.5:1
8 083,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 279931 VW 2.0T FSI 83.00mm 9.1:1
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 279930 VW 2.0T FSI 82.50mm 9.1:1
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons 242928 VW 1.8T 20V 82.00mm 8.5:1
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika JE Pistons, VW 1.8T 20V 81.00mm 8.5:1
4 387,84 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K563M82AP 4 cyl, VW / Audi / Seat / Skoda 1.8l 8V with ABA 2.0l Head Bore 3.228 (82.00mm) Size +1.0mm Compression Ratio 11.0
3 810,34 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K563M815 4 cyl, VW / Audi / Seat / Skoda 1.8l 8V with ABA 2.0l Head Bore 3.209 (81.50mm) Size +0.5mm Compression Ratio 11.0 USA-WIS-K563M815 3 602,67 zł
4 503,35 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Audi 2.5L TFSI TT-RS Bore - 83mm 9.0:1
5 779,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP 1400HD by Wiseco Audi 2.5L TFSI TT-RS Bore - 82.5mm 9.0:1
5 779,99 zł

Na zamówienie

Kute tłoki silnika ZRP Audi / VW 1.9L / 2.0L TDI Diesel 82.00mm 18:1
8 179,99 zł

Na zamówienie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 213

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.