Uszczelka głowicy Athena MLS Citroen C4 / C5 / C8 / Fiat RFN / Lancia RFN / Peugeot / 206 / 307 / 406 / 407 / 607 / 806 / 807 1mm 86mm 338265R
Na zamówienie
Uszczelka głowicy Athena MLS Citroen C4 / C5 / C8 / Fiat RFN / Lancia RFN / Peugeot / 206 / 307 / 406 / 407 / 607 / 806 / 807 1mm 86mm 338265R
Uszczelka wielowarstwowa ATHENA (MLS)
Materiał
Uszczelki ATHENA MLS składają się z 3 do 5 warstw wykonanych z różnych rodzajów surowców.
Kombinacja warstw zewnętrznych i wewnętrznych została zaprojektowana tak, aby działać przy wyższych poziomach ciśnienia niż standardowa uszczelka, a rodzaj użytej stali może się różnić w zależności od wymagań silnika.
Uszczelki Athena MLS zapewniają równomierne obciążenie na całej powierzchni uszczelniającej, aby skompensować wszelkiego rodzaju odkształcenia.
Proces produkcji
Uszczelki głowicy MLS Athena są wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 301.
Każda warstwa jest indywidualnie formowana przy użyciu najnowocześniejszego cięcia laserowego i wytłaczana w zoptymalizowanym procesie formowania.
2 warstwy uszczelki głowicy są poddawane procesowi odprężania w celu znacznego zmniejszenia naprężeń wywołanych formowaniem wytłoczeń.
Opatentowana dwuczęściowa powłoka polimerowa jest nakładana po procesie odprężania i zapewnia równomierne pokrycie warstw zewnętrznych, zapewniając brak przerw w powłoce. Proces ten zapewnia mikro uszczelnienie płynu chłodzącego / oleju silnikowego.
Uszczelki Athena MLS są testowane i analizowane na hamowniach silnikowych oraz podczas testów wytrzymałościowych.
Technologia Gas Stopper
Technologia gas stoper to kluczowy czynnik konstrukcyjny wyścigowych uszczelek głowicy MLS. Warstwa uszczelki ze stali nierdzewnej posiada "aktywną fałdę", która zapewnia wysokociśnieniowe uszczelnienie wokół otworu cylindra podczas dokręcania głowicy cylindrów. Zatyczka gazowa znajduje się wokół komory spalania, umożliwiając mocniejsze zaciśnięcie głowicy cylindrów i bloku silnika oraz zapobiegając wydostawaniu się gazów z komory spalania.
Zapobiega to również odkształceniom komponentów poprzez szybsze wyrównanie temperatury komponentów.
Cechy uszczelek Athena MLS
-Doskonałe właściwości uszczelniające w warunkach wysokiego ciśnienia
-Wyższa elastyczność i stała odporność na obciążenia
-Zoptymalizowany balans obciążenia
-Lepsza wydajność silnika
-Większa trwałość
-Zastrzeżona technologia powlekania
Dwuczęściowa powłoka polimerowa jest nakładana po procesie odprężania i zapewnia równomierne pokrycie warstw zewnętrznych, zapewniając brak przerw w powłoce. Proces ten zapewnia mikro-uszczelnienie płynów chłodzących/olejowych.
Pierwsza warstwa to wysokotemperaturowy związek, który dostosowuje się do wypełnienia powierzchni bloku silnika i nieregularności powierzchni głowicy cylindrów. (Typowe uszczelki głowicy MLS wymagają wykończenia powierzchni na poziomie 30 Ra, podczas gdy Athena uszczelnia powierzchnie do 60 Ra).
Druga warstwa zapobiega przywieraniu do współpracujących powierzchni podczas demontażu silnika".
Pasuje do :
CITROËN C4 Coupe (LA_)2.0 16V 1997cc 100kw
CITROËN C4 Coupe (LA_)2.0 16V 1997cc 130kw
CITROËN C4 I (LC_)2.0 16V 1997cc 130kw
CITROËN C4 I (LC_)2.0 16V 1997cc 100kw
CITROËN C5 I (DC_)2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 1997cc 100kw
CITROËN C5 I (DC_)2.0 16V HPi (DCRLZB) 1997cc 103kw
CITROËN C5 I Break (DE_)2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) 1997cc 100kw
CITROËN C5 I Break (DE_)2.0 16V HPi (DERLZB) 1997cc 103kw
CITROËN C8 (EA_, EB_)2.0 1997cc 100kw
CITROËN C8 Van (EA_, EB_)2.0 (EBRFNC, EBRFNE) 1997cc 100kw
CITROËN EVASION MPV (22, U6) | SYNERGIE2.0 16V 1997cc 100kw
CITROËN JUMPY I (U6U_) | DISPATCH2.0 1997cc 100kw
CITROËN JUMPY I (U6U_) | DISPATCH2.0 i 16V 1997cc 102kw
CITROËN JUMPY I Platform/Chassis (BU_, BV_, BW_, BX_) | DISPATCH2.0 1997cc 100kw
CITROËN JUMPY I Van (BS_, BT_, BY_, BZ_) | DISPATCH2.0 1997cc 100kw
CITROËN JUMPY I Van (BS_, BT_, BY_, BZ_) | DISPATCH2.0 i 16V 1997cc 102kw
CITROËN RFK (EW10J4S) 1997cc 130kw
CITROËN RFN (EW10J4) 1997cc 88kw
CITROËN RLZ (EW10D) 1997cc 103kw
CITROËN XSARA (N1)2.0 16V 1997cc 100kw
CITROËN XSARA Break (N2)2.0 16V 1997cc 100kw
CITROËN XSARA Coupe (N0)2.0 16V 1997cc 100kw
CITROËN XSARA PICASSO (N68)2.0 16V 1997cc 100kw
FIAT RFN (EW10J4) 1997cc 100kw
FIAT SCUDO Bus (220_)2.0 16V 1997cc 100kw
FIAT SCUDO Van (220_)2.0 1997cc 100kw
FIAT ULYSSE (179_)2.0 (179BXA11, 179BXA1A) 1997cc 100kw
FIAT ULYSSE (220_)2.0 16V (220AQ5) 1997cc 100kw
LANCIA PHEDRA (179_)2.0 (179AXA11, 179AXA1A) 1997cc 100kw
LANCIA RFN 1997cc 100kw
LANCIA RFN (EW10J4) 1997cc 100kw
LANCIA ZETA (22_)2.0 16V (220AQ5, 220AQ4) 1997cc 100kw
PEUGEOT 206 CC (2D)2.0 S16 1997cc 100kw
PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C)2.0 RC 1997cc 130kw
PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C)2.0 S16 1997cc 100kw
PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C)2.0 S16 1997cc 99kw
PEUGEOT 206 SW (2E/K)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 307 (3A/C)2.0 16V 1997cc 130kw
PEUGEOT 307 (3A/C)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 307 Break (3E)2.0 1997cc 100kw
PEUGEOT 307 Break (3E)2.0 16V 1997cc 130kw
PEUGEOT 307 CC (3B)2.0 16V 1997cc 130kw
PEUGEOT 307 CC (3B)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 307 SW (3H)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 406 (8B)2.0 16V 1997cc 99kw
PEUGEOT 406 (8B)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 406 (8B)2.0 16V HPi 1997cc 103kw
PEUGEOT 406 Break (8E/F)2.0 16V 1997cc 99kw
PEUGEOT 406 Break (8E/F)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 406 Break (8E/F)2.0 16V HPi 1997cc 103kw
PEUGEOT 406 Coupe (8C)2.0 16V 1997cc 99kw
PEUGEOT 406 Coupe (8C)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 407 (6D_)2.0 (6DRFNB, 6DRFNE) 1997cc 100kw
PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_)2.0 1997cc 100kw
PEUGEOT 607 (9D, 9U)2.0 1997cc 100kw
PEUGEOT 806 (221)2.0 16V 1997cc 100kw
PEUGEOT 806 Van (AF_)2.0 (AFRFNC) 1997cc 100kw
PEUGEOT 807 (EB_)2.0 1997cc 100kw
PEUGEOT EXPERT (224_)2.0 1997cc 100kw
PEUGEOT EXPERT Van (222)2.0 1997cc 100kw
PEUGEOT RFK (EW10J4S) 1997cc 130kw
PEUGEOT RFN (EW10J4) 1997cc 100kw
PEUGEOT RFR (EW10J4) 1997cc 99kw
PEUGEOT RLZ (EW10D) 1997cc 103kw
PEUGEOT RFV (XU10J4R) 1998cc 97kw
Więcej informacji
EAN | 8057018266999 |
---|---|
Producent | ATHENA |
Marka | CITROËN |
Stock Sort | 1 |
Rozmiar uszczelki | 86mm |