10 Tenths Racing 10 jest olejem silnikowym o niskim współczynniku tarcia odpornym na ścinanie. Najlepszy spośród olei silnikowych o bardzo wysokiej wydajności, 10 Tenths Racing 10 wykorzystuje połączenie syntetycznych olejów bazowych PAO (grupa 4) i Estrów (grupa 5) z wysoką zawartością cynku. 10 Tenths Racing 10 jest zalecany zarówno do samochodów drogowych jak i wyścigowych.
Racing 10 jest w pełni syntetycznym, nowoczesnym olejem silnikowym wyprodukowanym na bazie PAO oraz Estrów. Jest to produkt wzbogacony modyfikatorami chemicznym obniżającymi tarcie ,przeciwdziałającymi ścinaniu się oleju, a także dzięki technologii FULL ZINC+ zapobiegającymi zużywaniu się silnika.
Racing 10 spełnia następujące normy API SN/CF, ACEA A3/B3, JASO MA, jak również normy większości producentów samochodów
ZASTOSOWANIE
Racing 10 przeznaczony jest do użytku w nowoczesnych silnikach benzynowych, zapewnia wysokie osiągi zarówna w przypadku użytkowania w pojazdach wyczynowych jak i zwykłych drogowych. Zalecany dostosowania w silnikach 4,6 oraz 8 i więcej cylindrowych, wielozaworowych włączając VVT, turbodoładowanych.
Racing 10 posiada formułę Shear Free( przeciw ścinaniu się oleju) eliminującą utratę lepkości oraz utrzymującą ciśnienie oleju w warunkach ekstremalnej pracy silnika, zapewniającą jego najwyższą ochronę.
Racing 10 jest przystosowany do użytkowania w czterosuwowych silnikach motocyklowych z mokrym sprzęgłem.
TYPY PALIWA
Racing 10 może być użytkowany w silnikach napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym (bez DPF) metanolem, nitro.
TYPY POJAZDÓW
Racing 10 może być stosowany w pojazdach wyczynowych oraz drogowych codziennego użytku. Jest również przeznaczony dla lekkich ciężarówek
PRZEWAGI PRODUKTU
- Produkowany na bazie PAO ( Poly Alpha Olefin - Grupa IV) i ESTRÓW ( Grupa V), co zapewnia odporność na wysokie temperatury oraz doskonałe osiągi silnika.
- FULL ZINC + zapewnia maksymalną ochronę przeciw zużywaniu się silnika.
- SHEAR FREE jest formuła zapobiegającą ścinaniu się oleju, przez co utrzymane są jego istotne właściwości, w szczególności odpowiednie ciśnienie oraz lepkość.
- NISKIE TARCIE - wspierające maksymalną moc
- WSPIERA WYSOKIE OSIĄGI w pojazdach wyczynowych.
- DŁUŻSZE ŻYCIE SILNIKA - poprzez redukcję formowania się osadów w silniku, podczas pracy w wysokich temperaturach
SPECYFIKACJA BRANŻOWA
- API SL/CF*
- ACEA A3/B3
- JASO MA
SPECYFIKACJA PRODUCENTÓW SAMOCHODOWYCH
- BMW LL - 98
- MB 229.1 / 229.3
- VW 502.00 / 505.00
- Porsche GL