EMU BLACK Plug and Play VW 1.8T BAM
Na zamówienie
EMU BLACK Plug and Play VW 1.8T BAM
EMU BLACK Plug and Play VW 1.8T BAM
Ecumaster Plug In ECU wyposażone są w technologię EMU Black i pasują w obudowę OEM co ułatwia instalację. W przeciwieństwie do interkonektorów Ecumaster, Plug In ECU nie wymagają oddzielnego adaptera. Pojedyncza obudowa całości znacznie ułatwia i przyspiesza czas instalacji oraz pozwala załadować podstawową/startową mapę. Plug In ECU są umieszczone w wykonanych na zamówienie aluminiowych obudowach w technologii CNC które dopasować oceny środowiskowe OEM. Dodatkowe funkcje, takie jak dodatkowe wejścia / wyjścia i kontrola lambda można podłączyć za pomocą dodatkowej wiązki przewodów.
SPECYFIKACJA:
GŁÓWNE:
Zakres temperatury - AECQ100 GRADE2 (od -40 do + 105˚C)
Zabezpieczenie akumulatora - Tak, wewnętrzny
Napięcie robocze - 6-22 V, odporność na stany przejściowe zgodnie z ISO 7637
Załącznik - IP 60, niestandardowe aluminium obrabiane CNC
Rozmiar (mm) i waga (g) - 150x72x31, 390
Złącza - Złącze 1 x 24, 1 x 39 FCI Automotive
Komunikacja z komputerem - USB (z oprogramowaniem klienta PC), szeregowy, CAN
WYJŚCIA:
Wyjścia wtryskiwaczy - 6 zabezpieczonych wyjść 5A, strona dolna
Wyjścia zapłonowe - 6 wyjść 7A (szczyt 15A) (obsługiwane cewki pasywne i aktywne)
Wyjścia Aux - 6 zabezpieczonych wyjść 5A, strona dolna
Inne wyjścia - Pełny mostek do 7A, może być używany jako osobne wyjścia lub 2 mostki H.
WBO heater - Zabezpieczona strona dolna do 5A
Komunikacja - Szeregowy, CAN BUS 2.0B
WEJŚCIA:
Wejścia analogowe - 9 wejść, rozdzielczość 10 bitów, 0-5 V (chronione)
Wejścia EGT - 2 dla termopary typu K.
Czujnik spalania stukowego - 2 wejścia
Czujnik tlenu - LSU 4.2, LSU 4.9 lub pasmo wąskie
Wejścia wyzwalające - 3 (podstawowe, 2 kamery) do wyboru oprogramowanie Hall / VR
VSS - 1 (Hall / VR)
Flex Flex Sensor - tak
Przełącz wejścia - 3 wejścia przełączone na masę
CZUJNIKI:
Czujniki temperatury - IAT, CLT, temperatura oleju, temperatura parowania AC
Czujnik ciśnienia - MAP, ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa (charakterystyka zdefiniowana przez użytkownika),
Czujnik tlenu - Czujnik ciśnienia AC, przeciwciśnienie, LSU 4.2 lub 4.9 (wbudowany kontroler), wąskie pasmo, zewnętrzne kontrolery WBO
Prędkość - Czujnik prędkości pojazdu (VR / HALL), czujnik biegu (czujnik, obliczony)
ZASILANIE PALIWOWE:
Wtryskiwacze - Do 8 wtryskiwaczy HiZ (sekwencyjnych)
Kontrola kąta wtrysku - 0-720 stopni, początek lub koniec iniekcji
Kompensacja baterii - Zdefiniowany przez użytkownika kreator popularnych wtryskiwaczy
Strategie tankowania - Gęstość prędkości oparta na VE, Alpha N.
Temp. Ładowania powietrza - Na podstawie IAT i CLT
Stół VE - 2 tabele 16 × 20 (obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,1%
Indywidualne wykończenie cylindra - tak
Inscenizacja zastrzyku - tak
Dodatkowa korekta - Korekcje czujnika tlenu, korekta EGT (na cylinder),
BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS,
ASE, ciśnienie paliwa, czujnik spalania stukowego
Korekta w czasie rzeczywistym oparta na sondzie lambda - Korzystanie z tabeli docelowej Lambda
ZAPŁON:
Wyjścia zapłonowe - 6 dla cewek pasywnych i aktywnych (wybierane programowo)
Obsługiwane wyzwalacze - N-1, N-2, N-3, N + 1, wyzwalacze Multitooth, Subaru, spust Nissana,
Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams / Alpine,
Colt 1.5CZ, Wrangler
Tabela kąta zapłonu - 2 tabele 16 × 20 (Obciążenie x RPM), rozdzielczość 0,5 stopnia
Podział na cylindry - tak
Czas działania na baterii - Używany zdefiniowany kreator popularnych cewek
Kompatybilność z ogniem - Zależy od aplikacji
Dodatkowa korekta - CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, czujnik spalania stukowego, LC,
Ogranicznik pitów, ALS, Flat shift, Timery, Acc.
SPALANIE STUKOWE:
Kanały - 2
Zasięg częstotliwości rezonansowa - 1-20 kHz, AAF trzeciego rzędu
Próbkowanie/Samplowanie - Sterowane pracą zapłonu
Działania - Zwalniacz zapłonu, wzbogacanie paliwa, sygnalizacja na desce rozdzielczej
KONTROLA WOLNYCH OBROTÓW:
Typ kontroli - Elektromagnesy PWM (2,3 druty), napęd po drucie, stepper silniki (bi i unipolarne), odcięcie zapłonu, odcięcie paliwa
Strategia kontroli - Pętla otwarta / zamknięta, kontrola kąta zapłonu
Korekcja VE - Tak, dla Alpha-N
Korekty - Sprzęgło AC, wentylator płynu chłodzącego, wejście analogowe
KONTROLA DOŁADOWANIA:
Tabele referencyjne i docelowe - 2 zestawy 16 × 20 (TPS vs RPM)
Strategie kontroli - Pętla otwarta / zamknięta (na podstawie PID)
Korekty - Gear, VSS, IAT, EGT
STEROWNIK ELEKTRYCZNEJ PRZEPUSTNICY (Wymaga zewnętrznego modułu):
Typ kontroli - Zaawansowany algorytm 3D PID + kompensacja tarcia statycznego
Obsługiwane przepustnice - Wszystkie z silnikiem zasilającym oraz z obciążeniem mniejszym niż 6,5A, zaimplementowane w oprogramowaniu 28 popularnych elektronicznych przepustnic
PPS do pozycji przepustnicy
Charakterystyka - Stół 3D
Obsługa BLIP - tak
Wsparcie ALS - tak
KONTROLA TRAKCJI:
Strategie- Delta RPM, kompensacja biegu
Redukcja momentu obrotowego- wycinanie zapłonu/iskry przy użyciu mapy 3D (16x20)
Kontrola czułości - z użyciem 10 pozycyjnego przełącznika obrotowego
ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU:
Obsługiwane systemy - VVTi, MiVec, VANOS, podwójny Vanos
Liczba wałków - 2
Typy kontroli - PID oparty na zamkniętej pętli, mapa „CAM angle target” (12x12)
FLEX FUEL:
Pomiar zawartości ethanolu - Tak
Kontrola temperatury paliwa - Tak
Blendowanie pomiędzy mapami - VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup
Temperatura paliwa / korekcja PWM - Tak
SPORT:
ALS - 2 niezależne ustawienia ALS, obsługa DBW
Shift light - dla każdego biegu
Procedura startu - Tak
Gear - Tak (otwarta pętla), obsługiwane blip DBW źródło: Przełącznik, czujnik obciążenia, CAN
Ogranicznik pitów - Tak
Rolling anti lag - Tak
OCHRONA SILNIKA:
Bezpieczne wartości dla czujników - tak
Wyświetlanie awarii na desce rozdzielczej - Tak, zdefiniowane przez użytkownika
Zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem - Tak, zdefiniowane przez użytkownika, ograniczenie obrotów (RPM)
Zabezpieczenie przed niskim ciśnieniem oleju - Tak, zdefiniowane przez użytkownika, wyłączenie
Zabezpieczenie ciśnienia paliwa - Tak, ograniczenie dawki paliwa, ograniczenie obrotów, wyłączenie silnika
Wysoka temperatura spalin – Alarm, ograniczenie dawki paliwa na cylinder, ograniczenie doładowania
CAN BUS (Wymaga zewnętrznego modułu):
CAN standard - 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps
Wspierane wyświetlacze CAN - ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Wspierane strumenie OEM_CAN - BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST
INNE:
Nieużywane wyjścia wtryskiwaczy wykorzystywane jako Aux – Tak, jedynie dla pewnych funkcji
Funkcje dla wyjść - pompa paliwa, wiatraki chłodnicy, wyjścia parametryczne, kontrola systemu podtlenku azotu, mapy wyjść PWM 3D, kontrola sprzęgła klimatyzacji, kontrola przekaźnika głównego, prędkościomierz, obrotomierz
Ochrona hasłem - Tak, 2 poziomowa
Timers - Fuel, Ignition, Boost, timery kontrolowane przez wirtualne wyjścia
Wspierane wyświetlacze w protokole serial - AIM, RaceTechnology
Autotune - Tak
Wbudowany oscyloskop - Tak
Logowanie - Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)
Więcej informacji
Producent | ECUMASTER |
---|---|
Brand Sort Order | 0 |