Kontroler Innovate LC-2, Innovate 3877 sonda szerokopasmowa z modułem
W magazynie
Kontroler Innovate LC-2, Innovate 3877 sonda szerokopasmowa z modułem
Kontroler Innovate LC-2, Innovate sonda szerokopasmowa z modułem
Producent: Innovate Motorsports
Kod produktu: INO-3877
Ewolucja najpopularniejszego na świecie cyfrowego kontrolera O2, Innovate Motorsports LC-2, bazującego na wcześniejszym modelu LC-1, zapewniająca najnowocześniejszą technologię oraz upraszcza obsługę.
LC-2 wykorzystuje 100% cyfrową technologię pomiaru wskazań AFR. Opatentowana, wielokrotnie nagradzana technologia przetwarzania sygnału DirectDigital™ w LC-2 dostarcza danych o tym, jak bogata lub uboga mieszanka jest dostarczana do silnika pracującego pod dowolnym obciążeniem. Samokalibrujący się układ LC-2 kompensuje również zmiany temperatury, wysokości i stanu czujników. LC-2 posiada cyfrowe wejście/wyjście, 2 w pełni programowalne wyjścia analogowe i jest idealny do zastosowań takich jak hamownie, systemy gromadzenia danych, samodzielne ECU i przyrządy pomiarowe. LC-2 może być również łączony łańcuchowo i jest w pełni kompatybilny z modułowym systemem strojenia (MTS).
Najważniejsze cechy produktu:
- opatentowana szerokopasmowa technologia DirectDigital™
- szerokopasmowa sonda O² kompatybilna ze wszystkimi typami paliwa
- możliwość kalibracji sondy O² dla maksymalnej dokładności
- dwukolorowa dioda statusu (czerwona/zielona)
- dwa konfigurowalne wyjścia analogowe 0-5v
- dostępne długości przewodów: 90cm, 240cm (w zestawie) oraz 550cm
- wszystkie połączenia zakończone wtyczką
- szeregowe wejście/wyjście Innovate MTS
- szeregowe połączenie do komputera
- podgląd rejestrowanych danych w czasie rzeczywistym poprzez dołączone oprogramowanie LogWorks
* Dwa w pełni programowalne wyjście analogowe w celu podłączenia wskaźników analogowych, komputera na hamowni, ECU, kontrolerów piggyback i innych urządzeń z analogowym wejściem.
Wyjście analogowe #1 (żółte)jest skonfigurowane na 0v = 7.35 AFR oraz 5v = 22.39 AFR
Wyjście analogowe #2 (brązowe) 1.1v = 14 AFR oraz .1v =15 AFR.
Wyjścia te mogą być również konfigurowane przez użytkownika przy użyciu załączonego oprogramowania
Specyfikacja
Zasilanie |
|
Napięcie zasilania | 9.8V - 16V DC |
Prąd wejściowy, O² początkowy | 2.0A nominal, 3A max |
Prąd wejściowy, O² normalna praca | 0.8A nominal, 1.1A max |
Warunki pracy |
|
Temperatura otoczenia | 0° to 140° F (−17.78° to 60° C) |
Zakres temperatury (przechowywanie) | −40° to 185° F (−40° to 85° C) |
Odporność na wodę | odporność na zachlapanie, nie jest wodoszczelny |
Czujniki |
|
Kompatybilność | Bosch™ LSU4.2 & Bosch™ LSU4.9 |
Bosch™ Heater Control | Digital PID via pump-cell impedance |
Zakres wskazań
|
|
Lambda | .5 to 8.0 |
Air/Fuel Ratio | 7.35 to 117 (benzyna), typ paliwa programowalny |
Dokładność
|
|
Lambda | +/- .007 (.1 AFR) |
Czas reakcji |
|
Free Air to Lambda | < 100 mS ( zwykle < 25 mS ) |
Wejścia
|
|
Szeregowe | 1, zgodne z Innovate MTS |
Wyjścia
|
|
Analogowe |
2, 0-5VDC, rozdzielczość 10 bit, programowalne |
Szeregowe | 1, zgodne z Innovate MTS |
Komunikacja
|
|
Szeregowa | zgodne z MTS (Innovate Modular Tuning System) |
Więcej informacji
Producent | Innovate Motorsports |
---|