Oil Catch Tank FMIC.Pro Audi A3 A4 TT Seat Leon Skoda Octavia VW Golf MK6 GTI 2.0 EA888 Gen2
W magazynie
Oil Catch Tank FMIC.Pro Audi A3 A4 TT Seat Leon Skoda Octavia VW Golf MK6 GTI 2.0 EA888 Gen2
Oil Catch Tank FMIC.Pro Audi A3 A4 TT Seat Leon Skoda Octavia VW Golf MK6 GTI 2.0 EA888 Gen2
Oil Catch Tank FMIC.Pro to dedykowany zestaw do separacji oparów olejowych opracowany specjalnie dla silników EA888 Gen2 2.0 TFSI/TSI. Jego zadaniem jest skuteczne wychwytywanie oparów oleju i zanieczyszczeń zanim trafią one do układu dolotowego. W silnikach turbodoładowanych znacząco poprawia czystość dolotu i stabilność pracy jednostki, eliminując typowe problemy takie jak spadki osiągów, gromadzenie nagaru, zaolejenie intercoolera oraz ryzyko nieszczelności układu doładowania.
System FMIC.Pro jest łatwy w montażu, prosty w obsłudze i zalecany na każdym etapie modyfikacji – zarówno w samochodach seryjnych, jak i tych z mocno zwiększonym doładowaniem.
Podczas pracy silnika część gazów spalania przedostaje się do skrzyni korbowej. Wraz ze wzrostem mocy i ciśnienia rośnie ilość oparów oleju odprowadzanych przez układ PCV. W seryjnym rozwiązaniu wracają one do dolotu, powodując:
• spadek jakości spalania i obniżenie mocy
• odkładanie nagaru na zaworach dolotowych
• gromadzenie oleju w intercoolerze i spadek jego wydajności
• obniżenie oktanowości mieszanki paliwowo-powietrznej
Oil Catch Tank FMIC.Pro eliminuje te problemy, wykorzystując wielostopniową filtrację. Oczyszczone gazy wracają do układu dolotowego, natomiast olej i zanieczyszczenia pozostają w zbiorniku.
• separuje opary oleju chroniąc dolot i zachowując wysoką oktanowość mieszanki
• ogranicza odkładanie nagaru i poprawia przepływ powietrza
• zapobiega gromadzeniu oleju w przepustnicy, kolektorze i intercoolerze
• dwuczęściowy zbiornik umożliwia szybkie opróżnianie
• przewody odporne na olej, temperaturę i uszkodzenia mechaniczne
• zbiornik wykonany w całości z aluminium 6061-T6 obrabianego CNC
• czarna anoda odporna na olej, temperaturę i korozję
• przewody AN10 w nylonowym oplocie – trwałe i odporne
• adapter skrzyni korbowej CNC w czarnej anodzie
• uchwyty montażowe zapewniają stabilne mocowanie
Zestaw zawiera:
- zbiornik z bagnetem kontrolnym i króćcami AN10
• przewody AN10 w nylonowym oplocie
• adapter odpowietrzenia pokrywy zaworowej CNC
• uchwyty montażowe
• śruby
Dedykowany do silnika EA888 Gen2 2.0 TSI
Volkswagen
VW Golf 6 GTI 2.0 TSI 2009–2013
VW Jetta 5 2.0 TSI 2008–2010
VW Passat B6 2.0 TSI 2008–2010
VW Passat CC 2.0 TSI 2008–2012
VW Eos 2.0 TSI 2008–2015
VW Tiguan 1 2.0 TSI 2008–2015
VW Beetle 2.0 TSI 2012–2014
Audi
Audi A3 8P 2.0 TFSI 2008–2013
Audi A4 B8 2.0 TFSI 2008–2015
Audi A5 8T 2.0 TFSI 2008–2016
Audi TT 8J 2.0 TFSI 2008–2014
Audi Q5 2.0 TFSI 2009–2012
Seat
Seat Leon 1P 2.0 TSI 2009–2012
Seat Altea / XL 2.0 TSI 2008–2015
Škoda
Škoda Octavia II 2.0 TSI 2008–2013
Škoda Superb II 2.0 TSI 2008–2014
Škoda Yeti 2.0 TSI 2009–2017
Więcej informacji
| EAN | 5906702505674 |
|---|---|
| Producent | FMIC Pro |
| Marka | Audi, Seat, Skoda, Volkswagen |



