Wilwood 160-5538 Wiercony stalowy rotor typu Scalloped z mocowaniem dynamicznym 12.19
Wilwood Na zamówienie
Wilwood 160-5538 Wiercony stalowy rotor typu Scalloped z mocowaniem dynamicznym 12.19
Wiercone stalowe rotory typu scalloped znajdują zastosowanie w wielu dyscyplinach motorsportu. Stalowa tarcza zapewnia trwałą i lekką konstrukcję, idealną do pracy w niskich i średnich zakresach temperaturowych, przy okazjonalnych skokach temperatury. Sprawdza się zarówno w autach drag race intensywnie hamujących po przejechaniu ćwierć mili, jak i w samochodach stock car kończących szybki przejazd kwalifikacyjny. Rotory stosowane są również w lekkich pojazdach jednomiejscowych jak sprinty, midgety, auta typu modified czy wyścigowe konstrukcje open-wheel na torach drogowych.
Specjalny stop stali oraz zaawansowane procesy produkcyjno-obróbcze zapewniają wysoką odporność na odkształcenia cieplne, dobrą charakterystykę tarciową oraz niskie zużycie podczas współpracy z klockami hamulcowymi.
Charakterystyka pracy (Performance Characteristics)
-
Rotor pływający
-
Zastosowania: Drag / Dirt racing
-
Niezalecany do użytku drogowego
Wymiary rotora (Rotor Dimensions)
-
Szerokość (in): 0.35
-
Średnica (in): 12.19
-
Strona montażu: Mocowanie pośrednie (Non-Direct)
Konstrukcja rotora (Rotor Design)
-
Materiał: Stal
-
Liczba kanałów: Pełna (solid)
-
Waga (lbs): 4.80
Styl i wykończenie (Rotor Style & Finish)
-
Typ: Stalowy scalloped
-
Styl: Wiercony
-
Powierzchnia: Czarna powłoka elektrostatyczna (Black Electro Coat)
Opcje dodatkowe (Rotor Upgrades)
-
Wypalanie (Burnished): Nie
-
Wyważenie (Balanced): Nie
Zastosowania (Vehicle Applications)
-
Road Race: Light Duty
-
Late Model Asphalt (ASA, All Pro, SW Tour): Light Duty
-
Drag Racing: Heavy Duty
-
Open Wheel (Sprint, Midget – Dirt/Pavement): Light Duty
-
Off Road: Light Duty
-
Industrial: Light Duty
Dodatkowe wymiary (Additional Rotor Dimensions)
-
Rozstaw śrub (in): 8 x 7.00
-
Średnica otworu montażowego (in): 0.316
-
Średnica centrująca (in): 6.56
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|



