X-Pipe i Y-Pipe

Produkty 18

Sortuj wg
na stronę
Spawany X-Pipe FMIC.Pro 76mm stal nierdzewna 304
339,00 zł

Na zamówienie

Spawany X-Pipe FMIC.Pro 70mm stal nierdzewna 304
339,00 zł

W magazynie

Spawany X-Pipe FMIC.Pro 63mm stal nierdzewna 304
319,00 zł

Brak w magazynie

Spawany X-Pipe FMIC.Pro 60mm stal nierdzewna 304
319,00 zł

W magazynie

Spawany X-Pipe FMIC.Pro 57mm stal nierdzewna 304
319,00 zł

W magazynie

Spawany X-Pipe FMIC.Pro 51mm stal nierdzewna 304
299,00 zł

W magazynie

X-Pipe 76mm
219,00 zł

W magazynie

X-Pipe 63mm
195,00 zł

W magazynie

X-Pipe 57mm
195,00 zł

W magazynie

Y-pipe 63-51mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 76-63mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 63-57mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 57-57mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 76-57mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 63-63mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 70-63mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 76-70mm
185,00 zł

W magazynie

Y-pipe 76-76mm
185,00 zł

W magazynie

Produkty 18

Sortuj wg
na stronę

X Pipe niezbędny element wydechu silników V6, V8 oraz V12

X-Pipe to niezbędny element w układzie wydechowym silników typu V. Przyspiesza wylot spalin i wyrównuje ciśnienie pomiędzy rurami wydechowymi. Korzystnie wpływa na przyrost mocy i momentu obrotowego, dodatkowo wyciszając wydech oraz nadając mu ciekawego brzemienia. 

Rura środkowa X-Pipe znajduje się między katalizatorem a tłumikiem, odgrywa ważną rolę w wyrównywaniu przepływu spalin z silnika. Bardziej spójny przepływ prowadzi do lepszej wydajności.

Rura X-Pipe czy Y-Pipe jaki element wybrać do układu wydechowego ?

Istnieją różne typy rur środkowych, przy czym najczęściej stosowane są Y, H i X. Rury te poprawią wydajność i dźwięk, ale każda z nich ma zalety i wady w zależności od celów modernizacji układu wydechowego.

 

X-pipe to najbardziej popularny rodzaj łączeń środkowych do personalizacji układu wydechowego. Jak sama nazwa wskazuje, ten element łączy dwie rury krzyżujące się pośrodku, tworząc literę X. Z tego powodu są również nazywane rurami wydechowymi typu crossover.

 

Większość samochodów o wysokich osiągach wykorzystuje rurę X, ponieważ zapewnia ona znacznie większy moment obrotowy i moc niż opcja H lub Y. Dzieje się tak, ponieważ rozwiązanie X umożliwia łączenie się gazów wydechowych falami z cylindrów silnika w punkcie przecięcia, gdy spotykają się dwie rury. Rezultatem jest płynniejszy, swobodny przepływ ciśnienia wydechu i mniejsze przeciwciśnienie, co prowadzi do większej wydajności.

 

Dodatkowo rura typu X zapewniają doskonałe efekty dźwiękowe, zazwyczaj wytwarza wysoki ton z lekką chropowatością. X-pipe może być najlepszym wyborem, jeśli chcesz głośnego wydechu i wysokiej wydajności.

X-Pipe produkty dostępne w FMIC

  • X-Pipe wykonany ze stali aluminiowanej (SS409), dzięki czemu zachowuje bardzo niską wagę, dostępne są w bardzo przystępnych cenach. Dostępne w średnicach 57, 63 oraz 76mm

  • X-Pipe Fmic.PRO z serii "welding porn" Artystycznie, ręcznie spawany w komorze argonowej, zachwycają swoim wyglądem – pięknymi, kolorowymi spawami, jak i niezwykle precyzyjnym wykonaniem. Nierdzewne kolanka cięte na maszynie CNC, są ze sobą idealnie spasowane - bez zadziorów, uskoków itd, tworzą idealny przelot. Wykończenie w wysokim połysku w połączeniu z kolorowymi spawami gwarantują niesamowity efekt wizualny. Wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304. Dostępne w średnicach 51, 57, 60, 63 oraz 76mm

Duży stan magazynowy towaru w naszym sklepie tuningowym internetowym sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.