Kute tłoki

Produkty 1-24 z 2574

Sortuj wg
Strona
na stronę
Kute tłoki silnika Wossner Toyota Supra 3.0 Turbo 86.00mm 9.0:1 3030cm 2JZ
6 049,57 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Audi VW 2.0L TFSI 21mm A4 Q5 83.00mm 9.6:1 1984cm
3 667,68 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner VW Golf 5 GTI 2L TFSI 83.50mm 9.8:1 1998cm
3 667,68 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner VW Audi Passat Beetle 81.50mm 8.5:1 1781cm
3 490,62 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wossner Toyota Supra 3.0 Turbo 86.50mm 9.0:1 3030cm 2JZ
6 049,57 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP Volkswagen 1.8L Turbo 20v Crank. 92.80 81.50mm 9.5:1
4 185,62 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika ZRP BMW 2.5L M50 Single Vanos 84.00mm 8.56:1
6 238,44 zł

W magazynie

Aluminiowa obudowa filtra oleju dla silników 1.8 / 2.0 TSI - EA888.3 & EA888.4 Engines Czarny
390,00 zł

W magazynie

Aluminiowa obudowa filtra oleju dla silników 1.8 / 2.0 TSI - EA888.3 & EA888.4 Engines Czerwony
390,00 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco KE255M775 4 cyl VW Polo GTI AJV ARC 77.50mm CR 8.8:1
3 925,84 zł

W magazynie

Kute tłoki Wiseco + korbowody Manley H-beam Nissan 180SX 200 SX SR20DE SR20DET 2.0l 16V 86.00mm CR 9.1-9.25:1
6 999,00 zł

W magazynie

Tłoki silnika JE Pistons 371718 BMW Toyota B58B30 82.00mm CR 10.5:1
6 813,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika JE Pistons 367847 AUDI / VW 2.5 TTRS 5 CYL 83.00MM CR 9.5:1 Ultra Series
6 813,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika JE Pistons 367846 Audi TT/RS & RS 2.5L 20v TFSI Quattro Turbo
7 737,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE155M8125 Volvo 850 B5234T 81.25 mm CR 8.5:1
4 849,84 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco, Ford Cosworth YB 2.0l (91,50mm) +0.5mm, 8.0:1
3 988,95 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE128M795 Peugeot / Citroen 1.6L 16V TU5J4/TU5JP4 106/206/C3/C4 (79.50mm) +1.0mm, 9.0:1
3 637,09 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE188M835 VW Golf / Seat 2.0 16v ABF (83.50mm) +1.0mm, 8.5:1 CR
3 671,75 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE188M83 VW Golf / Seat 2.0 16v ABF (83.00mm) +0.5mm, 8.5:1 CR
3 671,75 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco KE127M875 BMW M3 S54B32 3.2L (87.25mm) +0.50mm, 11.3:1 CR
5 773,85 zł

W magazynie

Kute tłoki silnika Wiseco K560M855 Mitsubishi Eclipse DSM 2.0l 4G63 6-bolt 88-92 (85.50mm) Size +0.5mm Compression Ratio 9.0:1
3 810,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco K625M85AP Mitsubishi Eclipse DSM 2.0l 4G63 6-bolt 88-92 1400HD 85.00mm, STD, 8.5:1
3 810,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco, Mitsubishi Lancer Evolution EVO 4 5 6 7 8 9 / 1400HD (86.25mm) Size +1.25mm, 9.1 CR
5 196,34 zł

W magazynie

Tłoki silnika Wiseco K618M775 Mini Cooper S 02-06 / Peugeot 207 308 & Citroen C4 1.6L Tritec W11B16/T16B4 (77,50mm) +0.5mm, 8.5:1 CR
3 810,34 zł

W magazynie

Następna strona

chevron-right

Produkty 1-24 z 2574

Sortuj wg
Strona
na stronę

Kute tłoki silnika

Kute tłoki silnika są często używane w motosporcie w przypadku znacznego zwiększania mocy jednostki napędowej. Ten rodzaj tłoków charakteryzuje się znacznie większą wytrzymałością od seryjnie montowanych tłoków z odlewu. Gwarantują odporność na wysokie ciśnienia doładowania, umożliwiają agresywne ustawienie zapłonu. 

Tłoki z kutego aluminium - czym różnią się od seryjnych ?

Wysoki stopień kompresji lub duże wartości ciśnienia doładowania wyczynowego silnika, powodują, że tunerzy zazwyczaj decydują się na montaż bardziej wytrzymałych elementów wykonanych z kucizny. Takie elementy są bardziej odporne na wysokie temperatury, spalanie stukowe, czy ekstremalne wartości ciśnienia spalania.

 

Największą różnicą między tłokami odlewanymi a kutymi (forged pistons) jest sposób ich wytwarzania. Elementy z odlewu powstają poprzez wlanie stopionego aluminium do formy w celu uformowania. Kucizna zaś rozpoczyna życie jako lity kawałek aluminium i jest podgrzewana, a następnie formowana w prasie za pomocą ogromnej siły ściskającej proces ten zwany jest odkuwaniem. Z punktu widzenia ceny odlew będzie tańszy w produkcji i lżejszy, ale nie będzie tak wytrzymały jak ich tuningowe odpowiedniki wykonane z kucizny.

 

Co zatem sprawia, że kucizna jest lepsza do zastosowań tuningowych od elementu z odlewu? Temat wytrzymałości sprowadza się to do tego, jak układa się przepływ ziarna materiału. Przepływ ziarna odlewanego tłoka nie jest wyrównany kierunkowo, więc nie jest tak silny. Dzieje się tak, ponieważ tłok wykonany metodą z odlewu jest zrobiony ze stopionej mieszanki metalu, w przeciwieństwie do kutego tłoka, który jest produkowany z jednego kawałka materiału.

Kute tłoki dostępne w FMIC - Posiadamy dużą ofertę producentów takich jak: Wiseco, CP Pistons, JE Pistons, Manley

W swojej ofercie posiadamy produkty największych światowych producentów : JE Pistons, Wiseco, CP Pistons, Maley i wiele innych! Jesteśmy jedynym sklep tuningowy w Polsce z tak dużymi stanami magazynowymi.

Poza samym materiałem z którego wykonane są tuningowe tłoki, niektórzy wprowadzają dodatkowe innowacje jak np Wiseco stosując specjalnie opatentowaną warstwę ArmorGlide, którą tłok pokryty jest na powierzchni, co przekłada się na mniejsze tarcie, a tym samym wpływając na zużycie ścian cylindrów.

W naszej ofercie znajdziesz również korbowody, panewki, wały korbowe, pierścienie, tuleje cylindra, zawory, sprężyny zaworowe oraz wiele innych produktów najwyższej jakości potrzebnych do złożenia mocnej, wyczynowej jednostki napędowej.

Duży stan magazynowy towaru sprawia, że dostawy produktów do klienta są realizowane błyskawicznie. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i zakupu, w razie wątpliwości nasza obsługa klienta oferuje informacje i pomoc w dopasowaniu skrojonego pod oczekiwania klienta rozwiązania.