Olej do silników dwusuwowych Red Line Two-Stroke Kart Oil 0.47L RD-40403
Red Line Na zamówienie
Olej do silników dwusuwowych Red Line Two-Stroke Kart Oil 0.47L RD-40403
Red Line Two-Stroke Kart Oil to w pełni syntetyczny olej przeznaczony do silników dwusuwowych stosowanych w wyścigowych gokartach. Stanowi doskonałą alternatywę dla takich produktów jak Motul Grand Prix 2T czy Motul 800-T, oferując podobne proporcje mieszania przy znacznie korzystniejszej cenie.
Olej zapewnia większą moc, lepszą ochronę łożysk oraz możliwość pracy przy wyższej temperaturze głowicy cylindrów (do +4°C) w porównaniu z tradycyjnymi olejami rycynowymi. Może być stosowany zarówno jako mieszanka wstępna (premix), jak i w układach dozowania oleju (oil injection).
Produkt jest zatwierdzony do zawodów WKA Manufacturers Cup i cieszy się dużą popularnością w kartingu dzięki niskiemu tarciu, czystemu spalaniu, minimalnemu zużyciu silnika oraz łatwości strojenia.
Formuła oparta na bazach estrowych o najwyższej sile filmu olejowego zapewnia doskonałą ochronę przed zatarciem i czystość komory spalania, znacząco redukując powstawanie nagaru oraz dymienia. Olej jest również kompatybilny z paliwami reformulowanymi.
Zalecane proporcje mieszanki paliwowo-olejowej
-
Rotax: 150 ml oleju na 5 litrów paliwa (ze względu na niskie obroty – do 12 500 rpm)
-
TaG (Parilla Leopard, Sonic, Maxter, Motori Seven, PRD Fireball, Cheetah, Vortex Rok TT): 300 ml oleju na 5 litrów paliwa
-
Shifter (Honda 125, ICC): 225–250 ml oleju na 5 litrów paliwa
Zawodnicy stosujący Red Line Two-Stroke Kart Oil często łączą go z olejami przekładniowymi Red Line Shockproof, takimi jak Lightweight Shockproof, 80W Motorcycle Gear Oil with Shockproof czy Superlight Shockproof, dla maksymalnej ochrony układu napędowego.
Więcej informacji
| Producent | Red Line |
|---|



