Oil Catch Tank FMIC.Pro Audi A3 A4 TT VW Golf MK7 VII GTI R Skoda Octavia Seat Leon 2.0 TSI EA888 Gen3
W magazynie
Oil Catch Tank FMIC.Pro Audi A3 A4 TT VW Golf MK7 VII GTI R Skoda Octavia Seat Leon 2.0 TSI EA888 Gen3
Oil Catch Tank FMIC.Pro Audi A3 A4 TT VW Golf MK7 VII GTI R Skoda Octavia Seat Leon 2.0 TSI EA888 Gen3
Oil Catch Tank FMIC.Pro to dedykowany zestaw do separacji oparów olejowych opracowany specjalnie dla silników EA888 Gen3 2.0 TFSI/TSI. Jego zadaniem jest skuteczne wychwytywanie oparów oleju i zanieczyszczeń zanim trafią one do układu dolotowego. W silnikach turbodoładowanych poprawia czystość dolotu i stabilność pracy jednostki, eliminując typowe problemy takie jak spadki osiągów, gromadzenie nagaru, zaolejenie intercoolera oraz ryzyko nieszczelności układu doładowania.
System FMIC.Pro jest łatwy w montażu prosty w obsłudze i zalecany a każdym etapie modyfikacji - od samochodów seryjnych po projekty o mocno podniesionej mocy.
Podczas pracy silnika część gazów spalania przedostaje się do skrzyni korbowej. Im wyższa moc i ciśnienie doładowania, tym większa ilość gazów oraz oparów oleju trafia do układu odpowietrzenia silnika. W seryjnej konfiguracji wracają one do dolotu, powodując:
- spadek jakości spalania i obniżenie mocy
- odkładanie nagaru na zaworach dolotowych
- gromadzenie oleju w intercoolerze i spadek jego wydajności
- obniżenie oktanowości mieszanki paliwowo powietrznej
Oil Catch Tank FMIC.Pro eliminuje te problemy wykorzystując wielostopniową filtrację. Oczyszczone gazy wracają do układu dolotowego natomiast olej i zanieczyszczenia pozostają w zbiorniku.
Korzyści:
- separuje opary oleju chroniąc dolot i mieszankę paliwową
- ogranicza odkładanie nagaru i poprawia przepływ powietrza
- zapobiega gromadzeniu oleju w przepustnicy kolektorze i intercoolerze
- dwuczęściowy zbiornik umożliwia szybkie opróżnianie
- przewody odporne na olej temperaturę i uszkodzenia mechaniczne
- zbiornik wykonany z aluminium 6061-T6 CNC
- czarne anodowane wykończenie odporne na olej temperaturę i korozję
- przewody AN10 w nylonowym oplocie
- adapter skrzyni korbowej CNC czarna anoda
- uchwyty montażowe zapewniają stabilny montaż
Zestaw zawiera:
- zbiornik z bagnetem kontrolnym i króćcami AN10
- przewody AN10 w nylonowym oplocie
- adapter odpowietrzenia pokrywy zaworowej CNC
- uchwyty montażowe
- śruby
Dedykowany do silnika EA888 Gen3 2.0 TSI
Volkswagen
VW Golf 7 GTI 2.0 TSI 2013-2020
VW Golf 7 GTI Performance 2013-2020
VW Golf 7 GTI Clubsport Clubsport S 2016-2017
VW Golf 7 R 2014-2020
VW Golf 8 GTI 2020-
VW Golf 8 R 2021-
VW Arteon 2.0 TSI 2017-
VW Passat B8 2.0 TSI 2015-
VW Tiguan II 2.0 TSI 2016-
VW T-Roc R 2019-
Audi
Audi A3 8V 2.0 TFSI 2013-2020
Audi S3 8V 2.0 TFSI 2013-2020
Audi A4 B9 2.0 TFSI 2016-
Audi A5 F5 2.0 TFSI 2017-
Audi TT 8S 2.0 TFSI 2015-
Audi TTS 8S 2015-
Seat Cupra
Seat Leon 5F 2.0 TSI 2013-2020
Seat Leon Cupra 5F 2.0 TSI 2014-2020
Cupra Leon 2020-
Skoda
Skoda Octavia III RS 2.0 TSI 2013-2020
Skoda Superb III 2.0 TSI 2015-
Skoda Kodiaq 2.0 TSI 2016-
Więcej informacji
| EAN | 5906702505681 |
|---|---|
| Producent | FMIC Pro |
| Marka | Audi, Seat, Skoda, Volkswagen |



