Klocki hamulcowe Wilwood 150-D0981K PM ProMatrix D981 Street Performance Racing Pads .55
Wilwood Na zamówienie
Klocki hamulcowe Wilwood 150-D0981K PM ProMatrix D981 Street Performance Racing Pads .55
Klocki hamulcowe Street Performance / Racing (D981, ProMatrix)
Specyfikacja produktu
-
Numer klocka: D981
-
Mieszanka: PM – ProMatrix
Wymiary klocka (Pad Dimensions)
-
Grubość (in): 0.55
-
Powierzchnia (in²): —
-
Objętość (in³): —
-
Wstępne dotarcie (Bedded): Nie
Pylenie i hałas (Dust & Noise Ratings)
-
Poziom pylenia: niski do umiarkowanego
-
Poziom hałasu: niski
Właściwości mieszanki PM – ProMatrix
-
Średni współczynnik tarcia i szeroki zakres efektywnej pracy temperatur typowy dla mieszanek średniotemperaturowych
-
Płynne i progresywne narastanie siły hamowania wraz ze wzrostem temperatury
-
Średnia odporność na zużycie przy wysokiej temperaturze
-
Mieszanka wysokowydajna do zastosowań ulicznych i torowych, oferująca wyższe tarcie i szerszy zakres temperatur niż BP-10
-
Cicha praca oraz obniżona emisja pyłu względem materiałów OE
Zastosowanie
-
Jazda uliczna
-
Autocross
-
Track day
Materiały tarcz
-
Stal
-
Żeliwo
Informacje techniczne
Dobór klocków hamulcowych wymaga uwzględnienia temperatur, jakie występują podczas pracy układu hamulcowego, oraz odpowiedniej wartości tarcia zapewniającej skuteczne i stabilne hamowanie. W zastosowaniach asfaltowych i wyścigach drogowych zwykle stosuje się mieszanki pracujące powyżej 1000°F, natomiast w dirt track, drag race i street performance typowe temperatury mieszczą się w zakresie 500–1000°F.
Należy pamiętać, że podane zakresy są orientacyjne — rzeczywiste temperatury mogą zależeć od warunków torowych, stylu jazdy, masy pojazdu oraz intensywności hamowania. Najlepszym wskaźnikiem właściwego doboru mieszanki pozostaje jej zachowanie podczas użytkowania na torze. W przypadku wystąpienia fade spowodowanego przegrzaniem konieczne może być usprawnienie chłodzenia, zastosowanie cięższej tarczy lub wybór mieszanki o wyższym zakresie temperatur.
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|



