Klocki hamulcowe Wilwood 150-40-7420K BP-40 7420 High-Temperature Racing Pads .80
Wilwood Na zamówienie
Klocki hamulcowe Wilwood 150-40-7420K BP-40 7420 High-Temperature Racing Pads .80
Klocki hamulcowe BP-40 (High-Temperature Racing Pads)
Pad#: 7420
Mieszanka: BP-40
Charakterystyka produktu
Klocki hamulcowe BP-40 to wysokotemperaturowa mieszanka o wysokim współczynniku tarcia, zapewniająca agresywną początkową reakcję oraz doskonałą kontrolę siły hamowania w ekstremalnych warunkach. Dzięki niskiej podatności na fade cieplny, liniowej charakterystyce działania i doskonałej modulacji, BP-40 gwarantują stabilną skuteczność hamowania przy bardzo wysokich temperaturach.
Klocki zachowują dobrą efektywność również w niższych temperaturach, co czyni je idealnym wyborem dla szerokiego zakresu zastosowań wyścigowych – od asfaltu po off-road.
Cechy mieszanki BP-40:
-
Wysoki współczynnik tarcia z agresywną reakcją początkową
-
Stabilne działanie przy niskich i wysokich temperaturach
-
Niskie zużycie w warunkach długotrwałego hamowania w wysokiej temperaturze
-
Przewidywalna i liniowa reakcja z doskonałą modulacją
-
Wysoka odporność na przegrzewanie i fade cieplny
-
Przeznaczone do pracy z tarczami stalowymi, żeliwnymi, nierdzewnymi, stopowymi i tytanowymi
Zastosowanie
Rekomendowane do:
-
Zastosowań wyłącznie wyścigowych (nie do użytku drogowego)
-
Road Course
-
Pavement Oval
-
Dirt – wszystkie klasy
-
Off-Road
Materiał tarczy (Rotor Material)
Kompatybilne z:
-
Stalą
-
Stalą nierdzewną
-
Żeliwem
-
Stopami wysokotemperaturowymi (Super Alloy)
-
Tytanem
Wymiary klocka (Pad Dimensions)
-
Grubość (in): 0.80
-
Powierzchnia (in²): 8.2
-
Objętość (in³): 4.9
-
Wstępnie dotarte (Bedded): Nie
Pylenie i hałas (Dust & Noise Ratings)
-
Poziom pylenia: N/D
-
Poziom hałasu: N/D
Uwagi dotyczące doboru mieszanki
Przy wyborze odpowiednich klocków należy uwzględnić zakres temperatur pracy oraz wartość współczynnika tarcia.
Dla większości wyścigów asfaltowych i torowych rekomendowane są mieszanki działające powyżej 1000°F (538°C).
Zastosowania takie jak Dirt Track, Drag Race czy Street Performance pracują zazwyczaj w zakresie 500–1000°F (260–538°C).
W przypadku wystąpienia fade (utraty skuteczności hamowania z powodu przegrzania), zaleca się poprawę chłodzenia, zastosowanie cięższej tarczy lub wybór mieszanki o wyższej odporności cieplnej.
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|



