Klocki hamulcowe Wilwood 150-35-7416K BP-35 7416 High-Temperature Racing Pads .65
Wilwood Na zamówienie
Klocki hamulcowe Wilwood 150-35-7416K BP-35 7416 High-Temperature Racing Pads .65
Klocki hamulcowe BP-35 (High-Temperature Racing Pads)
Pad#: 7416
Mieszanka: BP-35
Charakterystyka produktu
Klocki hamulcowe BP-35 to wysokotemperaturowa mieszanka wyścigowa, zaprojektowana z myślą o maksymalnej skuteczności hamowania w ekstremalnych warunkach. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia, płynnym i liniowym działaniem oraz doskonałą kontrolą modulacji hamulca. Zapewniają spójne i przewidywalne wyczucie pedału oraz niskie do średniego zużycie nawet przy dużych obciążeniach termicznych.
Cechy mieszanki BP-35:
-
Wysoki współczynnik tarcia
-
Stabilna reakcja pedału i liniowe wyczucie hamulca
-
Płynne i przewidywalne działanie z doskonałym uwalnianiem siły hamowania
-
Niskie do średniego zużycie klocka
-
Stała skuteczność hamowania w szerokim zakresie temperatur
-
Do stosowania z tarczami stalowymi lub żeliwnymi
Zastosowanie
Klocki BP-35 przeznaczone są wyłącznie do zastosowań wyścigowych.
Rekomendowane do:
-
Off-Road Racing
-
Road Course
-
Pavement Oval
-
Dirt Late Model
-
Open Wheel Modified / Stock Car
-
Track Cars with ABS
Materiał tarczy (Rotor Material)
Kompatybilne z:
-
Żeliwem
-
Stalą
Wymiary klocka (Pad Dimensions)
-
Grubość (in): 0.65
-
Powierzchnia (in²): 8.2
-
Objętość (in³): 3.8
-
Wstępnie dotarte (Bedded): Nie
Pylenie i hałas (Dust & Noise Ratings)
-
Poziom pylenia: N/D
-
Poziom hałasu: N/D
Uwagi dotyczące doboru mieszanki
Podczas wyboru mieszanki należy uwzględnić zakres temperatur pracy oraz wartość współczynnika tarcia.
W zastosowaniach torowych zaleca się mieszanki działające powyżej 1000°F (538°C).
W wyścigach dirt, drag race i street performance typowe temperatury wynoszą 500–1000°F (260–538°C).
Jeśli wystąpi fade (utrata skuteczności z powodu przegrzania), należy zastosować lepsze chłodzenie, cięższy rotor lub mieszankę o wyższym zakresie temperaturowym.
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|



