Uszczelka głowicy Athena Cut Ring Racing do BMW M3 S54B32 330077R
W magazynie
Uszczelka głowicy Athena Cut Ring Racing do BMW M3 S54B32 330077R
Uszczelka głowicy Athena Cut Ring została zaprojektowana z myślą o silnikach wysokiej mocy, oferując doskonałe uszczelnienie komory spalania w ekstremalnych warunkach. Idealna do zastosowań z doładowaniem, uszczelka ta posiada pierścienie ze stali nierdzewnej zapewniające maksymalną trwałość i skuteczność uszczelnienia — szczególnie przy wysokim doładowaniu (ponad 2 bary) lub użyciu podtlenku azotu.
Główne cechy
-
Wysokowydajne uszczelnienie: Dostarczana z oddzielnymi pierścieniami ze stali nierdzewnej AISI 304 dla maksymalnego uszczelnienia tulei cylindrowej — nawet w aplikacjach Turbo/NOS.
-
Wzmocniony rdzeń kompozytowy: Wykonana z zatwierdzonego przez OE, bezazbestowego materiału M0115 o wysokiej odporności termicznej i mechanicznej.
-
Bez obróbki mechanicznej: Nie wymaga modyfikacji głowicy ani bloku silnika.
-
Zaawansowane uszczelnienia silikonowe: Silikonowe koraliki poprawiają uszczelnienie w kluczowych obszarach przepływu oleju i płynu chłodzącego.
-
Obróbka powierzchniowa: Specjalne powłoki, takie jak PTFE lub silikon, zwiększają mikrouszczelnienie, odporność na wysoką temperaturę i właściwości antyadhezyjne.
Wskazówki montażowe
-
Upewnij się, że grawerunki na pierścieniach są skierowane w stronę głowicy silnika.
-
Każda uszczelka pod głowicą przechodzi precyzyjny proces prasowania, nanoszenia silikonu i wykończenia, zapewniając maksymalną wydajność i niezawodność.
Zmodernizuj swój silnik dzięki nowoczesnej technologii uszczelek pod głowicą Cut Ring firmy Athena — zaprojektowanej z myślą o najbardziej wymagających warunkach pracy.
- Marka: BMW E46 M3 3.25L 24v
- Silnik: 3.2L
- Wymiary: 88.00mm x 1.20mm
- Grubość: 1.20mm
- Zawartość zestawu: 1 uszczelka
- Materiał: M0115 / Pierścienie ze stali nierdzewnej AISI 304
- Zalecane do: Turbo / Wysokie doładowanie / NOS
Więcej informacji
| Producent | ATHENA |
|---|---|
| Marka | BMW |



