EcuMaster EMU BLACK USB-C
Ecumaster EMU_BLACK to najlepszy w swojej klasie uniwersalny komputer sterującym pracą silnika o zapłonie iskrowym, zaprojektowany do pracy z najbardziej zaawansowanymi i złożonymi z obecnie dostępnych silników. Jest to następca naszego sprawdzonego systemu Ecumaster EMU. Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane samochody wyścigowe, samochody drogowe, motocykle, łodzie, i stacjonarne aplikacje.
EMU_Black posiada bardziej wyrafinowane strategie drive-by-wire zapewniające szeroki zakres kontroli przepustnicy wraz z zaawansowanym algorytmem wiarygodności (usterki/błędu) kontroli bezpieczeństwa. Możliwości systemu wzrosną w czasie ze względu na łatwość modernizacji (bezpłatnie) firmware'u (np. nowe strategie, patern'y zapłonowe, strumienie danych CAN-Bus).
Cechy urządzenia:
OGÓLNE:
Zakres temperatury pracy: AECQ100 GRADE2 (-40 to +105˚C)
Ochrona przez złym podpięciem zasilania: TAK (wbudowana)
Zakres pracy napięciowej: 6-22V (odporność na stany przejściowe, zgodnie z ISO 7637)
Obudowa: IP 65, wykonana z aluminium w technologii CNC wg projektu Ecumaster
Rozmiary(mm), waga(g): 150x72x31, 390
Rodzaje złącz: 1x24, 1x39 FCI w specyfikacji Automotive
Komunikacja PC: USB (poprzez klienta PC Windows), serial, CAN-Bus
WEJŚCIA: - 9 wejść analogowych o rozdzielczości 10Bits, 0-5V (zabezpieczone) - 2 wejścia EGT (termopary typu K) - 2 wejścia czujników spalania stukowego - Sonda Lambda: LSU 4.2, LSU 4.9 lub sonda wąskopasmowa - 3 wejścia zapłonowe (primary, 2x wałków) Hall/VR (definiowane w oprogramowaniu) - 1 wejście czujnika prędkości pojazdu (Hall/VR) - 1 wejście czujnika Flex Fuel - 3 wejścia przełączników (przełączane do masy) OBSŁUGIWANE CZUJNIKI: -Temperatury: IAT, CLT, Oil temp., AC evap temp. -Ciśnienia: oleju, paliwa (zdefiniowane charakterystyki), ciśnienia klimatyzacji -Lambda: LSU 4.2(wbudowany kontroler), 4.9(wbudowany kontroler), sonda wąskopasmowa lub zewnętrzny kontroler szerokopasmowy -Prędkości: czujnik prędkości pojazdu (VR/HALL), Gear sensor (czujnik bądź kalkulacja) ZAPŁON: Wyjścia zapłonowe: 6 (dla cewek pasywnych i aktywnych - definiowalne w oprogramowaniu) Wspomagane triggery: N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru triggers, Nissan trigger, Lotus Elise, Audi trigger, Renault Clio Wiliams/Alpine, Colt 1.5CZT Tabela kąta zapłonu: 2 tabele 16x20 (Obciążenie x obroty), rozdzielczość 0.5 stopnia Korekta zapłonu na cylinder: Tak Korekcja czasu ładowania cewki w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne cewki Korekcje dodatkowe : CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Idle, Knock sensor, LC, Pit limiter, ALS, Flat shift, Timers, Acc. enrichment PALIWO: Wtryskiwacze: Do 8 wysoko-opornościowych wtryskiwaczy (w pełnej sekwencji) Regulacja kąta wtrysku: 0-720 stopni Korekcja w zależności od napięcia ładowania: TAK, zdefiniowane w kliencie popularne rodzaje wtryskiwaczy Strategie paliwowe: VE bazujące na algorytmie "speed density", algorytm "Alpha N" Air charge temp.: Bazujące na IAT oraz CLT Mapy VE: dwie 16x20 (Load x RPM), dokładność 0.1% Individual cylinder trim: Tak Staged injection: Tak Korekcje dodatkowe: Oxygen sensor corrections, EGT correction (per cylinder), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Warmup, Nitrous, LC, ALS, ASE, Fuel pressure, Knock Lambda bazująca na korekcji czasu rzeczywistego : Przy użyciu mapy Lambda/AFR target KNOCK SENSING Kanały: 2 Zakres częstotliwości: 1-20kHz, 3rd order AAF Próbkowanie: Ignition event driven, knock window Definiowalne zdarzenia: opóźnienie zapłonu, wzbogacenie mieszanki, wskaźnik na desce rozdzielczej ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU: Supportowane systemy: VVTi, MiVec, VANOS, pdwójny Vanos Liczba wałków: 2 Strategie kontroli: PID bazująca na closed loop, mapa 'CAM angle target' (12x12) KONTROLA WOLNYCH OBROTÓW: Typy kontroli: solenoidy PWM (2,3 przewodowe), 'drive-by-wire', silniki krokowe (bi oraz unipolarne), ignition cut, fuel cut Strategie kontroli: Open/Close loop, kontrola konta wyprzedzenia zaplonu Korekcje VE: Yes, dla Alpha-N Korekcje: po obciążeniu (sprzęgłem klimatyzacji, wiatrakami chłodnicy), lub definiowalne z wejść analogowych DRIVE-BY-WIRE: Strategie kontroli: Zaawansowany algorytm PID 3D + kompensacja tarcia statycznego Supportowane e-przepustnice: Wszystkie z silnikiem prądu stałego oraz z obciążeniem mniejszym niż 6,5A, zaimplementowane w oprogramowaniu 28 popularnych E-przepustnic 'PPS to throttle position characteristic': Mapy 3D BLIP support: Tak ALS support: Tak KONTROLA TRAKCJI: Strategie: Delta RPM, kompensacja danego biegu Redukcja momentu obrotowego: wycinanie zapłonu przy użyciu mapy 3D (16x20) Kontrola czułości: przy pomocy 10 pozycyjnego rotary switch BOOST CONTROLL: 'Boost ref' oraz 'target-tables': 2 zestawy map 10x10 (TPS vs RPM) Strategie kontroli: Open/Closed loop (PID based) Korekcje: Gear, VSS, IAT, EGT CAN BUS: CAN standard: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps Supportowane wyświetlacze CAN: ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM Supportowane strumenie OEM_CAN: BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC support) i wiele innych... OCHRONA SILNIKA: Lambda guard: ochrona silnika przed stanem ubogiej mieszanki w skali redukcji ciśnienia doładowania, wzbogacenie mieszanki, częściowe domykanie przepustnicy Definiowane wartości krytycznych dla czujników: Tak Wyświetlanie błędu lub wartości krytycznej: Tak (definiowalne przez użytkownika) Ochrona przegrzania silnika: Tak (OLT oraz CLT), definiowalne przez użytkownika, RPM limit Ochrona niskiego ciśnienia oleju: Tak, definiowalne przez użytkownika, wyłączenie silnika w razie potrzeby Ochrona niskiego ciśnienia paliwa: Tak, kompensacja dawki paliwa, RPM limit, wyłączenie silnika w razie potrzeby Ochrona wysokiej temperatury spalin: Alarm, per cylinder fuel trim, boost limit FLEX FUEL: Pomiar zawartości ethanolu: Tak Kontrola temperatury paliwa: Tak Blendowanie między mapami: VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Cranking fuel, ASE, Warmup Temperatura paliwa/korekcja PWM: Tak SPORT: ALS: 2 niezależne ustawienia ALS, DBW support Shift light: dla każdego biegu Launch control: Tak Gear cut: Tak (Open loop), DBW blip supported source: Switch, load cell, CAN Pit limiter: Tak Rolling anti lag: Tak INNE: Użycie niewykorzystanych wyjść wtryskiwaczy jako Aux: Tak Funkcje dla wyjść: pompa paliwa, wiatraki chłodnicy, wyjścia parametryczne, kontrola systemu podtlenku azotu, mapy wyjść PWM 3D, kontrola sprzęgła klimatyzacji, kontrola przekaźnika głównego, prędkościomierz, obrotomierz i inne... Ochrona hasłem: Tak, 2 poziomy kontroli Timers: Fuel, Ignition, Boost, timers controlled by virtual outputs Supportowane wyświetlacze w protokole serial: AIM, RaceTechnology Autotune: Tak Wbudowany oscyloskop: Tak Logowanie: Logowanie w czasie rzeczywistym na komputer PC, Logowanie na zewnętrzne logery w protokole serial lub CAN (np. EDL-1 Ecumaster Data Logger)
W zestawie:
1x Sterownik EMU BLACK
1x Karta gwarancyjna
1x Laminowany opis wyprowadzeń
45x Terminale Sicma 2.8mm
18x Termianle Sicma 1.5mm
1x Zestaw green fillerów (Uszczelnienia pustych wyprowadzeń wtyczki)
1x Wtyczka FCI 24 pin
1x Wtyczka FCI 39 pin
1x Zestaw rezystorów (2x2k, 2x10k, 2x120r)
1x Kabel USB A-A
1x Przejściówka USB-A -> USB-C
Więcej informacji
Producent | ECUMASTER |
---|