Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Ford Falcon BABF FG BARRA 4.0 (non turbo) 6cyl
UniClutch W magazynie
Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Ford Falcon BABF FG BARRA 4.0 (non turbo) 6cyl
Poszerzaj możliwości swojego Forda Falcona BA, BF, FG BARRA (bez turbo) 6cyl!
Szukasz odblokowania pełnego potencjału swojego Forda Falcona BA, BF, FG BARRA (bez turbo) 6cyl? System UniClutch został starannie opracowany dla modelu Twojego pojazdu, zaprojektowany w celu poprawy zarówno fabrycznych jak i zmodernizowanych konfiguracji. Ten zaawansowany mechanizm sprzęgła podnosi wskaźniki wydajności Twojego samochodu, utrzymując jednocześnie płynną pracę.
Inżynierska doskonałość dla Twojego EcoBoost
System UniClutch posiada innowacyjną konfigurację dwóch tarcz, która obsługuje zwiększone poziomy momentu obrotowego przekraczające standardowe limity - idealny zarówno dla silników oryginalnych, jak i ulepszonych. Wykonany z materiałów kutej stopki najwyższej jakości, ten zestaw zapewnia wytrzymałość na wysokim poziomie wydajności, zachowując responsywność Forda Falcona BA, BF, FG BARRA (bez turbo) 6cyl.
Elementy kluczowe
- Innowacyjna technologia tłumienia dźwięku redukuje charakterystyczny hałas sprzęgła z dwiema tarczami.
- Projekt z dwoma tarczami zapewnia większą pojemność momentu obrotowego, oferując jednocześnie progresywne załączanie, co czyni go odpowiednim do codziennej jazdy, dynamicznej jazdy lub okazjonalnych wydarzeń na torze.
- Budowa UniClutch Track z ceramiki wspiera maksymalne dopuszczalne wartości momentu obrotowego do 2000 Nm.
- Bezproblemowa integracja z oryginalnymi kołami zamachowymi zachowuje oryginalne odczucia pedału (różni się w zależności od modelu) z poprawioną kontrolą mocy.
Korzyści wynikające z wydajności
W porównaniu z konwencjonalnymi sprzęgłami wydajnościowymi, system UniClutch zapewnia bezproblemową obsługę pedału zachowując jednocześnie siłę docisku na poziomie profesjonalnym. Zoptymalizowana konfiguracja umożliwia szybszy montaż niż w przypadku standardowych systemów, znacznie skracając czas instalacji.
Samochody kompatybilne:
- Ford Falcon BA, BF, FG BARRA (bez turbo) 6cyl
- Silniki BARRA 4.0L 156, BARRA 182, BARRA 190, BARRA
- Platformy BA, BF, FG (tylko bez turbo)
-
Rdzeń ceramiczny z dwiema tarczami idealny do zastosowań z dużą mocą lub dużym obciążeniem z wbudowaną technologią chłodzenia do 40% chłodzenia
-
Zintegrowana powierzchnia tarczy sprzęgła eliminuje obróbkę koła zamachowego, oszczędzając czas i pieniądze.
-
Dostrojenie pedału do śledzenia dla precyzyjnej kontroli i zmniejszenia zmęczenia kierowcy podczas długich sesji treningowych.
-
Składane komponenty ze stali kutej dla 3-krotnie silniejszej konstrukcji
-
Technologia Cichej Zmiany poprawia jakość i szybkość zmiany biegów, eliminując w znacznym stopniu szumiące dźwięki
-
Wysokiej klasy osłona z blachy kutej zapewnia wytrzymałość i zmniejsza elastyczność osłony dla zwiększenia wyłączenia eliminując zaciąganie się
-
Wewnętrzne osie kutej zapewniają wyjątkową wytrzymałość na żądania toru.
-
System Multi-Fit, który pasuje do szerokiej gamy pojazdów
-
Wysoka wytrzymałość stalowego mocowania koła zamachowego, pasuje do 240 mm UniClutch
-
Mocowanie koła zamachowego, śruby Pre Loctite 12.9 Grade, do 6 szpilek przekładni 29.0X10T, 26.25X23T, 27.5X10T, 25.4X24T, 29.0X21T
-
Opatentowany system regulacji wysokości
Więcej informacji
| Producent | UniClutch |
|---|---|
| Marka | Ford |



