Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch 4 Terrain Toyota Hilux 2.5 D4D 3.0 D4D 4.0 petrol (2001-2015)
UniClutch W magazynie
Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch 4 Terrain Toyota Hilux 2.5 D4D 3.0 D4D 4.0 petrol (2001-2015)
Maksymalizuj możliwości swojego Toyota Hilux 2.5L D4D, 3.0L D4D, 4.0L Petrol (2001-2015)
Chcesz maksymalizować możliwości swojego Toyoty Hilux 2.5L D4D, 3.0L D4D, 4.0L Petrol (2001-2015)? System UniClutch został specjalnie zaprojektowany dla tego modelu, mający na celu zwiększenie wydajności zarówno w konfiguracjach standardowych, jak i zmodernizowanych. Ta zaawansowana technologia sprzęgła zapewnia doskonałą przekładnię mocy, jednocześnie gwarantując praktyczną jazdę na co dzień.
Zaawansowane inżynieria dla Twojego układu napędowego
System UniClutch zawiera innowacyjny układ dwóch tarcz, który zarządza zwiększoną pojemnością momentu obrotowego, przewyższającą specyfikacje fabryczne - idealny zarówno dla silników standardowych, jak i zmodernizowanych. Zbudowany z wysokiej klasy komponentów kutej stali, ten system zapewnia wytrzymałość na poziomie zawodowym, jednocześnie zachowując precyzyjną kontrolę nad Toyotą Hilux 2.5L D4D, 3.0L D4D, 4.0L Petrol (2001-2015).
Główne cechy
- Zaawansowana technologia redukcji hałasu minimalizuje typowe dźwięki dwóch tarcz sprzęgła.
- Układ dwóch tarcz zapewnia wyższą pojemność momentu obrotowego, oferując jednocześnie płynne załączanie, co sprawia, że jest odpowiedni do codziennej jazdy, dynamicznej jazdy lub gelegdnościowych wyścigów na torze.
- Konstrukcja ceramiczna UniClutch 4 Terrian radzi sobie z momentami obrotowymi do 2000Nm maksymalnie, wykorzystując aktywną płytkę pośrednią z chłodzeniem, która pomaga zmniejszyć obciążenia termiczne.
- Bezpośrednia kompatybilność z fabrycznymi kołami zamachowymi zachowuje oryginalne odczucie sprzęgła (specyficzne dla modelu) przy poprawionej obsłudze mocy.
Zalety wydajności
W porównaniu do tradycyjnych sprzęgieł sportowych, system UniClutch zapewnia płynne działanie pedała, jednocześnie zapewniając profesjonalne utrzymanie mocy. Efektywna konfiguracja pozwala na szybszy montaż w porównaniu do konwencjonalnych systemów, minimalizując czas postoju samochodu.
Odpowiednie zastosowania:
- Toyota Hilux 2.5L D4D, 3.0L D4D, 4.0L Petrol (2001-2015)
- GGN25,KDN145, KDN150, KDN170,KUN15, KUN26
- 1GR-FE, 1KD-FTV, 2KD-FTV
-
Rdzeń dwóch tarcz ceramicznych idealnych do zastosowań wysokich mocy lub dużych obciążeń, z wbudowaną technologią intercoolera dla zrównoważonego chłodzenia do 40%
-
Zintegrowana Powierzchnia Tarczy Zamachowej eliminuje obróbkę tarczy zamachowej, oszczędzając czas i pieniądze.
-
Tuning Pedalu Offroadowego dla doskonałej modulacji podczas jazdy w terenie lub manewrów offroadowych
-
Elementy kutej stali zapewniają trzykrotnie większą wytrzymałość
-
Technologia Cichego Przełączania poprawia jakość i prędkość zmiany biegów, eliminując w znacznym stopniu drżenia
-
Wysokiej Oprawy Złozona Powierzchnia Pokrowca zapewnia wytrzymałość i zmniejsza gięcie pokrowca dla wyjątkowego rozłączenia eliminującego trzymanie
-
Wewnętrze Quad Drive Forged oferuje doskonałą wytrzymałość dla trudnych warunków jazdy terenowej
-
System Multi-Fit do dopasowania do szerokiego zakresu pojazdów
-
Wysoka wytrzymałość Stalowego Uchwytu Tarczy Zamachowej, pasuje do 240mm UniClutch
-
Uchwyt Tarczy Zamachowej, śruby o przedłużonej klasy 12.9 z Loctite, aż do 6 wypustek na przekładnię 29.0X26T, 26.25X23T, 27.5X10T, 25.4X24T, 29.0X21T, 24.3X22T
-
Opatentowany System Regulacji Wysokości
Więcej informacji
| Producent | UniClutch |
|---|---|
| Marka | Toyota |



