Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch 4 Terrain Toyota Landcrusier Prado 120 150 series Diesel and Petrol
UniClutch W magazynie
Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch 4 Terrain Toyota Landcrusier Prado 120 150 series Diesel and Petrol
Maksymalizuj zdolności swojego Toyota Landcruiser Prado Serii 120/150 Diesel + Benzyna
Chcesz osiągnąć szczytowe osiągi ze swojego Toyoty Landcruiser Prado Serii 120/150 Diesel + Benzyna? System UniClutch jest specjalnie zaprojektowany i przetestowany dla tego modelu, zaprojektowany w celu optymalizacji zarówno standardowych, jak i zmodyfikowanych konfiguracji. Ta zaawansowana technologia sprzęgła zapewnia wyższe wskaźniki wydajności, zachowując praktyczność codziennego użytku.
Inżynieria precyzji dla Twojego układu napędowego
System UniClutch zawiera innowacyjny dwutarczowy projekt, który zarządza zwiększoną pojemnością momentu obrotowego, przekraczającą standardowe specyfikacje fabryczne - idealny zarówno dla silników standardowych, jak i zmodernizowanych. Zbudowany z wysokiej klasy kutej stali, ten zespół zapewnia siłę na poziomie zawodowym, jednocześnie zachowując dynamiczną reakcję Toyoty Landcruiser Prado Serii 120/150 Diesel + Benzyna.
Kluczowe funkcje
- Zaawansowana technologia redukcji hałasu minimalizuje typowe dźwięki dwutarczowego sprzęgła.
- Projekt dwutarczowy zapewnia wyższą pojemność momentu obrotowego, oferując jednocześnie progresywne załączanie, co czyni go odpowiednim do codziennej jazdy, energicznej jazdy lub sporadycznych wydarzeń na torze.
- Konstrukcja ceramiczna UniClutch 4Terrian obsługuje obciążenia momentem obrotowym do 2000Nm.
- Bezpośrednia kompatybilność z fabrycznymi kołami zamachowymi zachowuje oryginalne wrażenia związane ze sprzęgłem (modelowa specyfikacja) przy poprawionym transferze mocy.
Zalety wydajności
W porównaniu z tradycyjnymi sprzęgłami sportowymi, system UniClutch zapewnia lekką akcję pedału, zapewniając jednocześnie profesjonalną moc trzymania. Efektywny projekt pozwala na szybszy montaż niż w przypadku tradycyjnych systemów, minimalizując czas przestoju pojazdu między modernizacjami wydajności.
Pojazdy kompatybilne:
- Toyota Landcruiser Prado Serii 120/150 Diesel + Benzyna
- KDJ120, KDJ125, KDJ155, KDJ150, GRJ125, GRJ120, GDJ150, GDJ155, GRJ150
- 1KD-FTV, 1GD-FTV, 1KZ-TE, 1GR-FE
-
Rdzeń ceramiczny dwutarczowy idealny do zastosowań o dużej mocy lub obciążeniu z wbudowaną technologią chłodzenia do 40% chłodzenia podczas pracy.
-
Zintegrowana powierzchnia tarczy zamachowej eliminuje obróbkę tarczy zamachowej, oszczędzając czas i pieniądze.
-
Regulacja pedału do jazdy w terenie zapewnia doskonałą modulację podczas pokonywania skał lub manewrowania w terenie.
-
Komponenty ze stali kutej dla trzykrotnie silniejszej konstrukcji.
-
Technologia cichego zmiany biegów poprawia jakość i szybkość zmiany biegów, eliminując w znacznym stopniu drżenie.
-
Zespolony aluminiowy pokrywy zapewnia wytrzymałość i zmniejsza odkształcenie pokrywy dla doskonałego rozłączenia eliminującego ślizganie się.
-
Wewnętrzne kute elementy Quad Drive zapewniają wyjątkową wytrzymałość podczas trudnej jazdy terenowej.
-
System Multi-Fit do dopasowania do szerokiej gamy pojazdów.
-
Wysokowytrzymała stalowa podstawa koła zamachowego, pasuje do 240mm UniClutch.
-
Podstawa koła zamachowego, śruby Loctite 12.9 Grade, aż do 6 zębatek przekładni 29.0X26T, 26.2X23T, 27.5X10T, 28.0X10T, 29.0X21T, 32.4X14T.
-
Patentowany system regulacji wysokości.
Więcej informacji
| Producent | UniClutch |
|---|---|
| Marka | Toyota |



