Olej przekładniowy Penrite CVT Fluid V Full Synthetic 20L
Producent Penrite
SKU CVTV020
Cena: 1 141,07 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 1 141,07 zł
Na zamówienie
Olej przekładniowy Penrite CVT Fluid V Full Synthetic 20L
Penrite CVT Fluid V Full Synthetic 20L
CVT Fluid V to wysoce zaawansowany, w pełni syntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych, opracowany z myślą o długich interwałach wymiany.
| Olej bazowy | Full Synthetic |
CVT Fluid V to wyprodukowany z wykorzystaniem zaawansowanych syntetycznych i ultra
czystych hydrokrakowanych olejów bazowych oraz najnowszych dodatków, przeznaczony do stosowania w nowoczesnych skrzyniach bezstopniowych CVT. Dzięki jego nowej i ulepszonej formule ma on większe zastosowanie.
ZASTOSOWANIE
CVT Fluid V jest przeznaczony do skrzyń bezstopniowych (CVT), które korzystają z systemu pasów Van Doorne lub Jatco, również tych z łańcuchem.
CVT Fluid V jest odpowiedni do pojazdów takich jak Chrysler, Citroen, Dodge, Honda (za wyjątkiem Jazz GD i CR-Z), Jeep, Mercedes Benz, Mini, wybrane modele Mitsubishi, Nissan, Renault, Subaru (za wyjątkiem tych z pasami LuK), Suzuki oraz Toyota (oprócz modeli hybrydowych). Może być używany w skrzyniach CVT w Mitsubishi/Hyundai, gdzie wymagany jest płyn SP-III.
CVT Fluid V nie jest odpowiedni do skrzyń CVT typ LuK w Audi (Multitronic), nie może być używany w pojazdach Honda Jazz GD i CR-Z, Subaru (typ LuK) oraz w samochodach hybrydowych Toyota i Lexus, w VW oraz tam, gdzie wymagane są oleje do CVT o niskiej lepkości, np. w samochodzie Nissan NS-3.
Płyn przekładniach automatycznych. nie może być używany w konwencjonalnych
ZALETY PRODUKTU
- Zmniejsza zużycie i zwiększa żywotność przekładni
- Duża wydajność oleju syntetycznego
- Zmniejsza tarcie między pasami i kołami pasowymi, chroniąc je przed zużyciem
- Formuła odporna na ścinanie zapewnia prawidłowe działanie przekładni
- Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
- Doskonała płynność w niskiej temperaturze, zmniejszająca zużycie przy rozruchu
- Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu najlepszych inhibitorów utleniania
NORMY BRANŻOWE
-
Mopar CVTF +4
-
GM Dextron CVT
-
MB 236.20
-
Suzuki CVTF TC/NS-2/CVT Green 1
-
Toyota CVTF TC/CVTF FE, Honda HCF-2/HMMF
-
Nissan NS-1/NS-2
-
Mitsubishi SP-III(CVT)/CVTF-J1
-
Subaru ECVT/iCVT
-
Hyundai SP-III(CVT)
-
MiniCooper EZL799
-
Volvo 4959
-
Ford MERCON C
-
Ford CVT2/CVT30
Więcej informacji
| Producent | Penrite |
|---|
Napisz własną recenzję



