Olej przekładniowy Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L
Producent Penrite
SKU ATFMHP004
Cena: 193,70 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 193,70 zł
Na zamówienie
Olej przekładniowy Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L
Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L
Półsyntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych w wielu pojazdach.
| Olej bazowy | Semi Synthetic |
ATF MHP to półsyntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych w wielu pojazdach, który przewyższa normy Mitsubishi SP2/SP3/PA, GM Dexron IIIH i Ford Mercon LV oraz normy wielu innych producentów.
ZASTOSOWANIE
ATF MHP to zaawansowany produkt zapewniający zarówno optymalną wydajność.
ATF MHP jest zalecany do 4-, 5- i 6- biegowych przekładni automatycznych i do układów wspomagania kierownicy. Idealny do stosowania w 4-biegowych przekładniach automatycznych BTR w samochodach marki Ford i SsangYong oraz we wszystkich pojazdach, które wymagają produktu spełniającego normy Dexron II i III.
ATF MHP jest szczególnie odpowiedni do pojazdów Mitsubishi, Hyundai i Kia, gdzie wymagane są płyny spełniające normy MM SP, SP2, SP3 lub PA oraz do usług serwisowych samochodów Toyota, gdzie wymagany jest olej Typ T-II, Typ T-III i Typ T-IV. Zalecany jest również do pojazdów marki Opel Astra, Zafira i Vectra oraz innych europejskich producentów takich jak Volvo, Ford i Jaguar z przekładniami automatycznymi Aisin lub JATCO, a także przekładniami automatycznymi Chrysler, gdzie wymagane są płyny spełniające normy ATF+3 oraz ATF+4.
ATF MHP jest przeznaczony do przekładni automatycznych, przekładni automatycznych w samochodach ciężarowych, układów wspomagania kierownicy, kompresorów/sprężarek rotacyjnych i śrubowych, układów hydraulicznych oraz przekładni manualnych, gdzie wymagane są płyny spełniające normy GM Dexron .
Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, w skrzyniach biegów Direct-Shift (o bezpośredniej zmianie ) (DSG) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.
ZALETY PRODUKTU
-
Zapewnia 3-krotnie płynniejszą zmianę biegów**
-
Zapobiega drganiom sprzęgła w modulowanych przemiennikach momentu obrotowego
-
Wydłużony okres wymiany oleju dzięki zastosowaniu stabilnego oleju syntetycznego, który zapobiega utlenianiu
-
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
-
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
-
Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
-
Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu inhibitorów utleniania
- Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między
wymianami płynu
- **przeciwdrganiowy test JASAO M349
NORMY BRANŻOWE
-
JASO 1A
-
GM DEXTRON II/IIIH/G/F
-
GM 6297M/GMN10055
-
Ford M2C924-A
-
Ford MERCON/MERCON LV
-
Chrysler MS 7176E ( ATF+3)/ MS 9602 ( ATF+4)
-
Toyota T-II/III/IV
-
MB 236.1/236.5/236.10/236.11
-
MAN 339 Typ Z-1.V-1
-
VW 052990
-
Nissanmatic C.D.J.K
-
Subaru
-
Volvo 3344208/97341
-
Mazda M III
-
Honda ATF 89,96, Z1
-
Hyundai 05243-33000
-
Mitsubishi MM SP2/SP3/PA
-
BMW 275, 807
-
Renault 7711 218 368
Więcej informacji
| Producent | Penrite |
|---|
Napisz własną recenzję



