Olej przekładniowy Penrite ATF FS Multi Vehicle Full Synthetic 20L
Producent Penrite
SKU ATFFS020
Cena: 899,44 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 899,44 zł
W magazynie
Kup teraz, wysyłka w dniu dzisiejszym.
Zamów w ciągu
00:00:00
Olej przekładniowy Penrite ATF FS Multi Vehicle Full Synthetic 20L
Penrite ATF FS Multi Vehicle Full Synthetic 20L
W pełni syntetyczny, ciemno czerwony płyn do przekładni automatycznych wysoce odporny na ścinanie.
| Olej bazowy | Full Synthetic |
ATF Multi Vehicle FS to w pełni syntetyczny, ciemno czerwony płyn do przekładni automatycznych wysoce odporny na ścinanie, który spełnia normy Ford Mercon V i który przewyższa normy GM Dexron IIIH i oraz normy wielu innych producentów.
ZASTOSOWANIE
ATF FS to zaawansowany produkt zapewniający zarówno optymalną wydajność.
ATF FS jest przeznaczony 4-, 5- i 6- biegowych przekładni automatycznych z myślą o długich interwałach wymiany.
ATF FS może być stosowany w przekładniach europejskich, przekładniach automatycznych w samochodach ciężarowych, układach wspomagania kierownicy, kompresorach/sprężarkach rotacyjnych i śrubowych, układach hydraulicznych oraz przekładniach manualnych, gdzie wymagane są płyny spełniające normy GM Dexron i/lub gdzie może wystąpić wysoka temperatura pracy, tak jak w trakcie wyścigów.
ATF FS może być używany w samochodach Toyota, gdzie wymagany jest olej Typ T-II, Typ T-III i Typ T-IV oraz samochodach Kia, a także wtedy, gdy wymagane są oleje o małej lepkości. Jest odpowiedni do pojazdów marki Opel Astra, Zafira i Vectra oraz 4- i 5-biegowych przekładni automatycznych ZF, Mercedes Benz i VAG (Volkswagen Automotive Group), a także samochodów innych europejskich producentów takich jak Volvo, Ford i Jaguar z przekładniami automatycznymi Aisin lub JATCO. Może być też używany w przekładniach automatycznych Chrysler, gdzie wymagane są płyny spełniające normy ATF+3 oraz ATF+4. Może być stosowany tam, gdzie producent zaleca płyny spełniające normy GM Dexron II/III i VI.
Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, ani w skrzyniach biegów Direct-Shift (o bezpośredniej zmianie (DSG) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.
ZALETY PRODUKTU
-
Zapewnia 5-krotnie płynniejszą zmianę biegów**
-
Spełnia wymogi odnośnie tarcia dla płynów o małej lepkości
-
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
-
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
-
Dłuższa trwałość dzięki zastosowaniu syntetycznych olejów bazowych i formuły odpornej na ścinanie
- Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między
wymianami płynu** przeciwdrganiowy test JASAO M349
NORMY BRANŻOWE
- Allison C-4
- Allison TES-295
- Allison TES-389
- BMW 275
- BMW 807
- BTR 91LE
- BTR 95LE
- Chrysler ATF+3
- Chrysler ATF+4
- Chrysler MS-7176E (ATF+3)
- Chrysler MS-9602 (ATF+4)
- DEXRON®-IIIF
- DEXRON®-IIIG
- DEXRON®-IIIH
- Esso JWS 3309
- Ford MERCON® V
- GM 6297M
- GM DEXRON®-IIIF
- GM DEXRON®-IIIG
- GM DEXRON®-IIIH
- GM GMN10055
- Holden HN 2126
- Holden HN 2287
- Holden HN 2414
- Honda ATF 89
- Honda ATF 96
- Honda ATF Z1
- Honda P/N 08208-99915
- Hyundai 05243-33000
- Hyundai SP-II ATF
- Hyundai SP-III
- Kia SP-III
- LT 71141
- M2C202-B
- M2C919-E
- M2C924-A
- MAN 339 Type V-1
- MAN 339 Type Z-1
- Mazda M-III Fluid
- Mazda MV
- MB 236.1.
- MB 236.10
- MB 236.11
- MB 236.2.
- MB 236.5.
- MB 236.7.
- MERCON® V
- Mitsubishi SP-II
- Mitsubishi SP-III
- MS-7176E
- MS-9602
- Nissan Matic C
- Nissan Matic D
- Nissan Matic J
- Nissan Matic K
- Proton ATF-SP
- Renault 7711 218 368
- Subaru
- Toyota T-II
- Toyota T-III
- Toyota T-IV
- Volvo 3344208
- Volvo 97341
- VW 052990
- ZF TE-ML 11 Special Fluids
- ZF TE-ML 11B
- ZF TE-ML 14BRFORMANCE LEVELS
Więcej informacji
| Producent | Penrite |
|---|
Napisz własną recenzję



