Uszczelka głowicy Athena Racing Cooper Ring BMW M50B25 / M52B25 / M52B28 / Z3 87mm 2.00mm 330014R
W magazynie
Uszczelka głowicy Athena Racing Cooper Ring BMW M50B25 / M52B25 / M52B28 / Z3 87mm 2.00mm 330014R
Uszczelka Racing ATHENA
Materiał
Uszczelki ATHENA MLS składają się z 3 do 5 warstw wykonanych z różnych rodzajów surowców.
Kombinacja warstw zewnętrznych i wewnętrznych została zaprojektowana tak, aby działać przy wyższych poziomach ciśnienia niż standardowa uszczelka, a rodzaj użytej stali może się różnić w zależności od wymagań silnika.
Uszczelki Athena MLS zapewniają równomierne obciążenie na całej powierzchni uszczelniającej, aby skompensować wszelkiego rodzaju odkształcenia.
Proces produkcji
Uszczelki głowicy MLS Athena są wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 301.
Każda warstwa jest indywidualnie formowana przy użyciu najnowocześniejszego cięcia laserowego i wytłaczana w zoptymalizowanym procesie formowania.
2 warstwy uszczelki głowicy są poddawane procesowi odprężania w celu znacznego zmniejszenia naprężeń wywołanych formowaniem wytłoczeń.
Opatentowana dwuczęściowa powłoka polimerowa jest nakładana po procesie odprężania i zapewnia równomierne pokrycie warstw zewnętrznych, zapewniając brak przerw w powłoce. Proces ten zapewnia mikro uszczelnienie płynu chłodzącego / oleju silnikowego.
Uszczelki Athena MLS są testowane i analizowane na hamowniach silnikowych oraz podczas testów wytrzymałościowych.
Technologia Gas Stopper
Technologia gas stoper to kluczowy czynnik konstrukcyjny wyścigowych uszczelek głowicy MLS. Warstwa uszczelki ze stali nierdzewnej posiada "aktywną fałdę", która zapewnia wysokociśnieniowe uszczelnienie wokół otworu cylindra podczas dokręcania głowicy cylindrów. Zatyczka gazowa znajduje się wokół komory spalania, umożliwiając mocniejsze zaciśnięcie głowicy cylindrów i bloku silnika oraz zapobiegając wydostawaniu się gazów z komory spalania.
Zapobiega to również odkształceniom komponentów poprzez szybsze wyrównanie temperatury komponentów.
Cechy uszczelek Athena MLS
-Doskonałe właściwości uszczelniające w warunkach wysokiego ciśnienia
-Wyższa elastyczność i stała odporność na obciążenia
-Zoptymalizowany balans obciążenia
-Lepsza wydajność silnika
-Większa trwałość
-Zastrzeżona technologia powlekania
Dwuczęściowa powłoka polimerowa jest nakładana po procesie odprężania i zapewnia równomierne pokrycie warstw zewnętrznych, zapewniając brak przerw w powłoce. Proces ten zapewnia mikro-uszczelnienie płynów chłodzących/olejowych.
Pierwsza warstwa to wysokotemperaturowy związek, który dostosowuje się do wypełnienia powierzchni bloku silnika i nieregularności powierzchni głowicy cylindrów. (Typowe uszczelki głowicy MLS wymagają wykończenia powierzchni na poziomie 30 Ra, podczas gdy Athena uszczelnia powierzchnie do 60 Ra).
Druga warstwa zapobiega przywieraniu do współpracujących powierzchni podczas demontażu silnika".
Pasuje do :
BMW 3 Cabriolet (E36) 325 i 2494 cc 1993/1995
BMW 3 Cabriolet (E36) 328 i 2793 cc 1995/1999
BMW 3 Compact (E36) 323 ti 2494 cc 1997/2000
BMW 3 (E36) 323 i 2494 cc 1995/1998
BMW 3 (E36) 325 i 2494 cc 1990/1995
BMW 3 (E36) 328 i 2793 cc 1995/1998
BMW 3 Touring (E36) 323 i 2494 cc 1995/1999
BMW 3 Touring (E36) 328 i 2793 cc 1995/1999
BMW 5 (E39) 528 i 2793 cc 1995/2000
BMW 5 Touring (E39) 528 i 2793 cc 1996/2000
BMW M50 B25 (256S1) 2494 cc
BMW M50 B25 (256S2) 2494 cc
BMW M52 B25 (256S3) 2494 cc
BMW M52 B28 (286S1) 2793 cc
BMW M52 B28 (286S2) 2793 cc
BMW Z3 Roadster (E36) 1.8 i 1796 cc 1995/1998
BMW Z3 Roadster (E36) 1.9 i 1895 cc 1995/1999
BMW Z3 Roadster (E36) 2.8 i 2793 cc 1996/2000
Więcej informacji
| Producent | ATHENA |
|---|---|
| Marka | BMW |
| Rozmiar uszczelki | 87mm |



