RacingLine Silicone Turbo Inlet Hose for Audi VW Seat MQB EA888.3 1.8 2.0 TSI Red

Producent RacingLine
SKU VWR12G7R600ITRED
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 564,13 zł

  Na zamówienie

 

RacingLine Silicone Turbo Inlet Hose for Audi VW Seat MQB EA888.3 1.8 2.0 TSI Red

Istotnym elementem przepływu powietrza między dolotem a turbiną jest wlotowy wąż turbo RacingLine High Flow. Zastąp stenowy standardowy plastikowy rurkowy wlot z tym swobodnie przepływającym, ultragładkim wzmocnionym rurkiem silikonowym. Pasuje do wszystkich samochodów MQB EA888.3 1.8T i 2.0T. Ten wąż jest w kolorze połyskliwej jasnej czerwieni.

Wlotowy wąż turbo High-Flow RacingLine pasuje do wszystkich samochodów MQB 2.0 i 1.8 TSI z silnikiem EA888 gen3. Wzmocniony wlotowy wąż został zaprojektowany w celu zwiększenia przepływu powietrza do turbosprężarki jako idealne uzupełnienie do dolotu R600 od RacingLine, fabrycznego filtra powietrza lub dowolnego innego dolotu z rynku wtórnego.

O maksymalnej średnicy ultra gładkie, o wysokim połysku silikonie z gładkimi przejściami sprzyja laminarnemu przepływowi powietrza. Usunięcie stoenego plastikowego wlotowego 'rurka' ze standardowym ograniczeniem i burzliwym przepływem powietrza między dolotem a turbosprężarką, wlotowy wąż turbo High-Flow zapewnia znaczną zysk mocy.

To proste montowanie, zastępujące cały ograniczający wlot w tylnym fabrycznym plastikowym rurkowym składzie między skrzynką filtra powietrza a wlotem turbosprężarki, płynnie kierując ten przepływ powietrza z dolotu do wlotu turbiny. Montaż jest bardzo prosty. Wąż jest instalowany w około 10 minut przy użyciu tylko narzędzi ręcznych. I łatwo wrócić do standardu, jeśli kiedykolwiek zechcesz.

Ważne jest, że został starannie zaprojektowany tak, aby zapewnić wystarczającą elastyczność dla odpowiedniego ruchu silnika pod obciążeniem, nie powodując uszkodzenia dolotu.

Tak samo ważne jest to, że wąż RacingLine oferuje świetną sztywność, aby zapobiec deformacji pod obciążeniem lub ciepłem. Osiągnięto to poprzez włączenie wzmocnionych elementów silikonowych osadzonych w kluczowych obszarach, aby uniknąć kompresji pod obciążeniem.

Porównania z fabrycznym rurkiem na ławce pomiarowej RacingLine ujawniły imponującą poprawę przepływu powietrza, co sprawia, że ten wąż świetnie komplementuje dolot R600. Po prostu zaprzepaszczisz część ciężko osiągniętych korzyści ze swojego systemu dolotu wysokiego przepływu, jeśli zostawisz ten wąż standardowy.

Więcej informacji

Producent RacingLine
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: RacingLine Silicone Turbo Inlet Hose for Audi VW Seat MQB EA888.3 1.8 2.0 TSI Red
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.