Kute korbowody L19 śruby ZRP Volvo 2.3 20v B5234 ( C70 / T5 )
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Volvo 2.3 20v B5234 ( C70 / T5 )
Korbowody I-Beam do Volvo 2.3L 20v są wykonane z najwyższej jakości stali o wysokiej wytrzymałości 4340, z optymalizowanym kształtem zapewniającym wysoką wydajność i ekstremalną trwałość. Tulejki wykonano z materiału AMPCO 18, co zapewnia znakomitą odporność na zużycie i zmęczenie, a rowek promieniowy pełni funkcję zbiornika oleju. Elementy są kulkowo śrutowane w celu redukcji naprężeń materiałowych oraz poddane wieloetapowej obróbce cieplnej, aby zwiększyć sztywność. Ścisłe tolerancje procesu produkcyjnego gwarantują idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe, a ugięcie i skręcanie są precyzyjnie kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w łączniki czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 o wytrzymałości 260,000psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly i kompletną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbki
- Tuleje ustalające dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Lipped Cap Relief dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kształt I-Beam dla zwiększonej sztywności
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Shot peening dla poprawy trwałości zmęczeniowej
- Inspekcja Magnaflux gwarantuje, że jednorodność odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla ponadprzeciętnych tolerancji, precyzja do 0.0002″
- Odległość środek–środek utrzymana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) — komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Volvo |



