Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot 1.6L 8v 106 XSI
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot 1.6L 8v 106 XSI
Korbowody H‑Beam Peugeot 1.6L 106 XSI są wykonywane ze stali o wysokiej wytrzymałości 4340 i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz wyjątkowej trwałości. Konstrukcja łączy niską masę z potwierdzoną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Tulejki wykonano z materiału Aluminum – silicon/ bronze Aluminum – silicon/ bronze i wyposażono w rowek promieniowy pełniący funkcję zbiornika oleju. Te korbowody mają „Ribbed pin end”, które minimalizuje odkształcenia końcówki sworznia przy dużych obciążeniach bezwładnościowych, jednocześnie redukując masę. Elementy są kulowane w celu usunięcia naprężeń z materiału oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej w celu zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbcze
- Kołki ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Podfrezowanie kołnierzowe czapki (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie (Shot Peening) w celu poprawy trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wielostopniowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla najwyższych tolerancji, precyzja do 0.0002″
- Odległość środek‑środek utrzymana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) — komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie kompletów z dopasowaniem masy ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Peugeot |



