Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot 1.6L 8v 106 XSI

Producent ZRPZRP
SKU R-PEU-001H-L19
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 3 134,99 zł

  Na zamówienie

 

Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot 1.6L 8v 106 XSI

Korbowody H‑Beam Peugeot 1.6L 106 XSI są wykonywane ze stali o wysokiej wytrzymałości 4340 i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz wyjątkowej trwałości. Konstrukcja łączy niską masę z potwierdzoną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Tulejki wykonano z materiału Aluminum – silicon/ bronze Aluminum – silicon/ bronze i wyposażono w rowek promieniowy pełniący funkcję zbiornika oleju. Te korbowody mają „Ribbed pin end”, które minimalizuje odkształcenia końcówki sworznia przy dużych obciążeniach bezwładnościowych, jednocześnie redukując masę. Elementy są kulowane w celu usunięcia naprężeń z materiału oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej w celu zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.

Dodatkowe procesy obróbcze

  • Kołki ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
  • Podfrezowanie kołnierzowe czapki (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
  • Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy

Funkcje techniczne korbowodów ZRP

  • Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
  • Kulowanie (Shot Peening) w celu poprawy trwałości zmęczeniowej
  • Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
  • Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
  • Wielostopniowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
  • Obróbka CNC dla najwyższych tolerancji, precyzja do 0.0002″
  • Odległość środek‑środek utrzymana w tolerancji poniżej .001″
  • Finite Element Analysis (FEA) — komputerowa analiza naprężeń korbowodów
  • Optymalne wyważenie kompletów z dopasowaniem masy ± 1 gram

Więcej informacji

Producent ZRPZRP
Marka Peugeot
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot 1.6L 8v 106 XSI
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.