Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda F20C Long Lightweight
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda F20C Long Lightweight
Korbowody Honda F20 H‑Beam De‑Stroke są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz ekstremalnej trwałości. Ten „Ultra‑Lightweight” projekt łączy niską masę z udowodnioną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Te korbowody mają zwężany koniec sworznia, dzięki czemu są kompatybilne z tłokami OEM. Tulejki wykonano z materiału Aluminum – silicon/ bronze i wyposażono w rowek promieniowy pełniący funkcję zbiornika oleju. Te korbowody mają „żebrowany koniec sworznia”, który ogranicza odkształcenia końcówki pod dużymi obciążeniami bezwładnościowymi, jednocześnie redukując masę. Elementy są kulowane w celu usunięcia naprężeń wewnętrznych oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Dokładne tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalny luz olejowy. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w łączniki czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi, opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260,000psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz kompletną instrukcją montażu.
Dodatkowe operacje obróbcze
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Podcięcie krawędzi czapki (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużego końca przy ekstremalnym zastosowaniu
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
- Zwężany koniec sworznia – również odpowiedni dla tłoków O.E.M
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Tulejka z materiału Aluminum – silicon/ bronze z rowkiem promieniowym.
- Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie (Shot Peening) dla zwiększenia trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux zapewnia, że jednorodność odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla najwyższych tolerancji, precyzja do 0.0002″
- Odległość środek‑do‑środka utrzymana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Honda |



