Kuty sworzeń mechanizmu różnicowego 188mm do BMW E30 E36 E34
Na zamówienie
Kuty sworzeń mechanizmu różnicowego 188mm do BMW E30 E36 E34
Rozwiąż problem pękającego sworznia krzyżowego w ZF LSD Twojego BMW dzięki naszej kucanej wymianie
Najczęstszą usterką w płytkowych dyferencjałach o ograniczonym poślizgu (LSD) ZF w starszych modelach, takich jak E30, E36 i E34, jest uszkodzenie sworznia krzyżowego. Wraz ze zużyciem tarcz sprzęgłowych jednostka LSD ślizga się bardziej, niż powinna, co powoduje nadmierne tarcie między małymi kołami stożkowymi (satellitami) a sworzniami i prowadzi do awarii sworznia krzyżowego.
Dlaczego warto wybrać kuty sworzeń krzyżowy RacingDiffs?
- Bezpośredni zamiennik: Nasz kuty BMW LSD Spider Gear Cross Pin to bezpośredni zamiennik części OEM, gwarantujący idealne dopasowanie i działanie.
- Opłacalne rozwiązanie: Uniknij wysokich kosztów wymiany całego dyferencjału. Nasz sworzeń pozwala ekonomicznie naprawić jednostkę LSD.
- Wysoka jakość wykonania: Wykonany z kutej stali, nasz sworzeń oferuje większą wytrzymałość i trwałość niż standardowe elementy.
Kluczowe cechy:
- Kompatybilność: Pasuje do płytkowych ZF LSD we wszystkich 3 rozmiarach (168mm, 188mm i 210mm) spotykanych w BMW E30, E36 i E34.
- Szczegóły oferty: Sprzedawany pojedynczo. Każda jednostka LSD wymaga dwóch sztuk.
- Dodatkowe części: Klienci kupujący ten element często szukają również Small spider gear oraz Large spider gear, aby skompletować remont dyferencjału.
Dlaczego RacingDiffs? W RacingDiffs dążymy do obniżenia kosztów remontu dyferencjału, produkując każdy element zamienny do BMW ZF Limited Slip Differential. Nasze zaangażowanie w jakość i przystępną cenę pozwala utrzymać osiągi Twojego samochodu bez nadwyrężania budżetu.
Utrzymuj BMW w najwyższej formie: Zapobiegaj awarii sworznia krzyżowego i dbaj o integralność dyferencjału w Twoim BMW dzięki naszej wysokiej jakości, kutej wymianie sworznia. Zaufaj RacingDiffs we wszystkich potrzebach związanych z dyferencjałem.
Więcej informacji
| Producent | RacingDiffs |
|---|