Zestaw łożysk mechanizmu różnicowego do BMW Typ 210L / LW E82 E87 F20 F22 E90 F30 F32 F34 E60 E70
Na zamówienie
Zestaw łożysk mechanizmu różnicowego do BMW Typ 210L / LW E82 E87 F20 F22 E90 F30 F32 F34 E60 E70
BMW Type L / LW – zestaw naprawczy mechanizmu różnicowego (modele po 2006 r.)
Rozwiązanie współczesnych wyzwań: Po 2006 r. BMW przeszło na mechanizmy różnicowe typu L, w których zastosowano łożyska kulkowe w celu zmniejszenia tarcia. Choć ograniczono opory, spadła trwałość łożysk kulkowych, co często skutkuje wyciem. Nasz kompletny zestaw to niezawodne rozwiązanie problemu hałaśliwego dyferencjału w wielu modelach BMW produkowanych po 2006 r.
Zastosowanie: Zestaw przeznaczony jest do dyferencjałów typu L stosowanych w następujących modelach BMW:
- Seria 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21
- Seria 2: F22, F23
- Seria 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34
- Seria 4: F32, F33, F36
- Seria 5: E60, E61
- Seria 6: E63, E64
- Seria X3: F25
- Seria X4: F26
- Seria X5: E70, F15
- Seria X6: F16
Jak rozpoznać, że dyferencjał wymaga wymiany łożysk?
Objawy zużytego dyferencjału: Słyszysz charakterystyczne wycie podczas przyspieszania lub toczenia? To może wskazywać na problem z dyferencjałem. Szybki test: zasymuluj rozgrzewanie opon, delikatnie skręcając w lewo i prawo podczas jazdy. Jeśli natężenie hałasu się zmienia, najpewniej to łożysko koła. Jeśli pozostaje stałe, łożyska dyferencjału prawdopodobnie wymagają wymiany.
RacingDiffs – gwarancja jakości: Nasze podzespoły dorównują standardom OEM lub je przewyższają, zapewniając najwyższą wydajność i trwałość.
Elementy zestawu:
- 1x podkładka dystansowa crush sleeve
- 1x małe łożysko koła stożkowego (pinion)
- 1x duże łożysko koła stożkowego (pinion)
- 1x uszczelniacz olejowy kołnierza wejściowego
- 2x uszczelniacz olejowy kołnierza wyjściowego
Więcej informacji
| Producent | RacingDiffs |
|---|



