Zestaw łożysk mechanizmu różnicowego do BMW Typ 188L / LW E82 E87 F20 F22 E90 F30 F32 F34 E60 E70
Na zamówienie
Zestaw łożysk mechanizmu różnicowego do BMW Typ 188L / LW E82 E87 F20 F22 E90 F30 F32 F34 E60 E70
Zestaw naprawczy dyferencjału BMW typu L / LW (modele po 2006 roku)
Odpowiedź na współczesne wyzwania: Po 2006 roku BMW przeszło na dyferencjały typu L, w których zastosowano łożyska kulkowe w celu zmniejszenia tarcia. Choć rozwiązanie to ograniczyło opory, trwałość łożysk kulkowych okazała się niższa, co często skutkuje wyjącymi odgłosami. Nasz kompleksowy zestaw to niezawodne rozwiązanie problemu hałaśliwego dyferencjału spotykanego w wielu modelach BMW wyprodukowanych po 2006 roku.
Zastosowanie: Zestaw przeznaczony do dyferencjałów typu L montowanych w następujących modelach BMW:
- Seria 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21
- Seria 2: F22, F23
- Seria 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34
- Seria 4: F32, F33, F36
- Seria 5: E60, E61
- Seria 6: E63, E64
- Seria X3: F25
- Seria X4: F26
- Seria X5: E70, F15
- Seria X6: F16
Jak rozpoznać, że dyferencjał wymaga wymiany łożysk?
Objawy zużytego dyferencjału: Słyszysz charakterystyczne wycie podczas przyspieszania lub toczenia się bez gazu? To może wskazywać na problem z dyferencjałem. Szybki test: zasymuluj rozgrzewanie opon, delikatnie skręcając w lewo i prawo podczas jazdy. Jeśli natężenie hałasu się zmienia, najprawdopodobniej to łożysko koła. Jeśli dźwięk pozostaje stały, wymiany mogą wymagać łożyska dyferencjału.
Gwarancja jakości RacingDiffs: Nasze komponenty dorównują lub przewyższają standardy OEM, zapewniając najwyższą wydajność i trwałość.
Elementy zestawu:
- 1x Crush sleeve shim
- 1x Small pinion bearing
- 1x Large pinion bearing
- 1x Input flange oil seal
- 2x Output flange oil seal
Więcej informacji
| Producent | RacingDiffs |
|---|



