Zestaw łożysk mechanizmu różnicowego do BMW Typ 168L / LW E82 E87 F20 F22 E90 F30 F32 F34 E60 E70
Na zamówienie
Zestaw łożysk mechanizmu różnicowego do BMW Typ 168L / LW E82 E87 F20 F22 E90 F30 F32 F34 E60 E70
BMW Type L / LW Zestaw naprawczy dyferencjału (modele po 2006 r.)
Rozwiązanie współczesnych problemów: Po 2006 r. BMW przeszło na dyferencjały Type L, w których zastosowano łożyska kulkowe w celu zmniejszenia tarcia. Choć ograniczyło to opory, trwałość łożysk kulkowych okazała się niższa, co często skutkuje wyciem. Nasz kompleksowy zestaw stanowi niezawodne rozwiązanie problemu hałaśliwego dyferencjału spotykanego w wielu modelach BMW po 2006 r.
Zastosowanie: Zestaw przeznaczony jest do dyferencjałów typu L występujących w następujących modelach BMW:
- 1 series: E81, E82, E87, E88, F20, F21
- 2 series: F22, F23
- 3 series: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34
- 4 series: F32, F33, F36
- 5 series: E60, E61
- 6 series: E63, E64
- X3 series: F25
- X4 series: F26
- X5 series: E70, F15
- X6 series: F16
Jak rozpoznać, że dyferencjał wymaga wymiany łożysk?
Objawy zużytego dyferencjału: Słyszysz charakterystyczne wycie podczas przyspieszania lub toczenia? To może wskazywać na problem z dyferencjałem. Szybki test: zasymuluj rozgrzewanie opon, skręcając naprzemiennie w lewo i prawo podczas jazdy. Jeśli natężenie hałasu się zmienia, to najpewniej łożysko koła. Jeśli pozostaje stałe, prawdopodobnie wymiany wymagają łożyska dyferencjału.
RacingDiffs — gwarancja jakości: Nasze komponenty dorównują lub przewyższają standardy OEM, zapewniając najwyższą wydajność i trwałość.
Elementy zestawu:
- 1x Crush sleeve shim
- 1x Small pinion bearing
- 1x Large pinion bearing
- 1x Input flange oil seal
- 2x Output flange oil seal
Więcej informacji
| Producent | RacingDiffs |
|---|



