Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot / Citroen 1.6L TU5J4 / TU5JP4 H-Beam

Producent ZRPZRP
SKU R-CIT-001HL-L19
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 3 134,99 zł

  Na zamówienie

 

Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot / Citroen 1.6L TU5J4 / TU5JP4 H-Beam

Korbowody H-Beam do Citroen / Peugeot 1.6L TU5J4 / TU5JP4 są wytwarzane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz ekstremalnej trwałości. Ta konstrukcja „Lightweight” łączy niską masę z potwierdzoną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Tulejki wykonano z materiału Aluminum – silicon/ bronze z rowkiem promieniowym pełniącym funkcję zbiornika oleju. Te korbowody mają „Ribbed pin end”, które ogranicza odkształcenia na sworzniu przy dużych obciążeniach bezwładnościowych, jednocześnie redukując masę. Zastosowano kuleczkowanie w celu odprężenia materiału oraz wieloetapową obróbkę cieplną dla zwiększenia sztywności. Wysokie tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcanie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w łączniki czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako upgrade, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz kompletną instrukcją montażu.

Dodatkowe procesy obróbki

  • Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego spasowania i precyzyjnego ponownego montażu.
  • Lipped Cap Relief dla poprawy integralności big-end w ekstremalnych zastosowaniach.
  • Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy.

Funkcje techniczne korbowodów ZRP

  • Odkuwka dwuczęściowa dla wysokiej wytrzymałości.
  • Kuleczkowanie (Shot Peening) dla poprawy trwałości zmęczeniowej.
  • Tulejka Aluminum – silicon/ bronze z rowkiem promieniowym.
  • Badanie Magnaflux gwarantujące, że jednorodność materiału odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości.
  • Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia.
  • Wieloetapowa obróbka cieplna (Multi Stage Heat Treatment) dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej.
  • Obróbka CNC dla najwyższych tolerancji, precyzyjna do 0.0002″.
  • Odległość środek–środek utrzymana w tolerancji poniżej .001″.
  • Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów.
  • Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo do ± 1 gram.

Więcej informacji

Producent ZRPZRP
Marka Citroen, Peugeot
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot / Citroen 1.6L TU5J4 / TU5JP4 H-Beam
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.