Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW M3 V8 S65B40 HD Series
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW M3 V8 S65B40 HD Series
Korbowody I-Beam do silnika BMW V8 M3 S65 4.0L są wykonywane z najwyższej jakości stali 4340 o wysokiej wytrzymałości i mają specjalnie zoptymalizowany kształt zapewniający wysoką wydajność oraz wyjątkową trwałość. Zastosowano „straight cut” pin end dla zwiększenia wytrzymałości, dlatego mogą być używane wyłącznie z tłokami aftermarket. Tulejki wykonano z materiału AMPCO 18, który zapewnia doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie, a rowek promieniowy pełni funkcję zbiornika oleju. Elementy są kulowane (shot peened) w celu redukcji naprężeń materiału oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Precyzyjne tolerancje procesu produkcyjnego gwarantują idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów olejowych. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w łączniki czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260,000psi jako upgrade, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly i kompletną instrukcją montażu.
Dodatkowe operacje obróbcze
- „Straight Cut” Pin End – odpowiednie do tłoków aftermarket
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego spasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Lipped Cap Relief dla poprawy integralności big-end w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kształt I-Beam dla zwiększonej sztywności
- Kucie dwuczęściowe (Two-Piece) dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie (Shot Peening) dla wydłużenia trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego podparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla wyjątkowych tolerancji, z dokładnością do 0.0002″
- Odległość center to center utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | BMW |



