Kute korbowody L19 śruby ZRP VW / Audi 1.8L TSI / TFSI (EA888)
ZRP
Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP VW / Audi 1.8L TSI / TFSI (EA888)
Korbowody I-Beam do Audi / VW 1.8L TSI & TFSI są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości; zaprojektowano je z myślą o wysokich osiągach, ekstremalnej trwałości i zwiększonej sztywności. Te korbowody mają stożkowy koniec sworznia, dzięki czemu są również kompatybilne z tłokami OEM. Tulejki z materiału AMPCO 18 zapewniają znakomitą odporność na zużycie i zmęczenie oraz posiadają promieniowy rowek pełniący rolę zbiornika oleju. Elementy są kulowane w celu odprężenia materiału i poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej, aby zwiększyć sztywność. Wysoka precyzja procesu produkcyjnego gwarantuje idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Odchyłki w gięciu i skręcaniu są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czapki ARP 2000 o wytrzymałości 220 000 psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 o wytrzymałości 260 000 psi jako ulepszenie. Zestaw zawiera smar ARP moly oraz pełną instrukcję montażu.
Dodatkowe procesy obróbcze
- Stożkowy koniec sworznia – także odpowiedni do tłoków OEM
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego pasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Podfrezowanie pod czapkę (Lipped Cap Relief) dla lepszej integralności dużego końca w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Przekrój I-Beam dla zwiększonej sztywności
- Kucie dwuelementowe dla bardzo wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie (Shot Peening) dla poprawy trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wzmocnienia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla bardzo wysokiej dokładności, precyzja do 0,0002″
- Odległość środek–środek utrzymana w tolerancji poniżej 0,001″
- Analiza metodą elementów skończonych (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie – zestawy dobierane wagowo do ± 1 grama
Więcej informacji
| Producent |
ZRP
|
|---|---|
| Marka | Audi, Volkswagen |