Kute korbowody L19 śruby ZRP Bolts BMW M3 E36 S50B32 / S52B32
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Bolts BMW M3 E36 S50B32 / S52B32
Korbowody I-Beam do BMW M3 S50/S52 (3.2L E36) wykonano z najwyższej jakości stali 4340 o wysokiej wytrzymałości, ze specjalnie zoptymalizowanym kształtem zapewniającym wysokie osiągi i ekstremalną trwałość. Tulejki wykonane są z materiału AMPCO 18, który cechuje się znakomitą odpornością na zużycie i zmęczenie, oraz posiadają promieniowy rowek pełniący rolę zbiornika oleju. Elementy są kulowane w celu usunięcia naprężeń z materiału i poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje procesu produkcyjnego gwarantują idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe, a ugięcie i skręt są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapki ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi, z opcjonalnym ulepszeniem do materiału ARP L19 260,000psi, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly i kompletną instrukcją montażu.
Dodatkowe operacje obróbcze
- Tuleje ustalające dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Podtoczenie czapki z kołnierzem dla lepszej integralności dużej stopy w zastosowaniach ekstremalnych
- Rowki na powierzchni oporowej dla redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kształt I-Beam dla zwiększonej sztywności
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie dla wydłużenia trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wielostopniowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla wyjątkowych tolerancji, z precyzją do 0.0002″
- Odległość środek–środek utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
- Analiza metodą elementów skończonych (FEA) komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | BMW |



