Kute korbowody L19 śruby Bolts ZRP Audi 5.2L R8 V10 2009+ / Lamborghini Huracan 2008+
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby Bolts ZRP Audi 5.2L R8 V10 2009+ / Lamborghini Huracan 2008+
Korbowody serii I-Beam do Audi 5.2L R8 V10 / Lamborghini Gallardo/Huracan są przeznaczone do zastosowań o wysokiej mocy. Wykonane z najwyższej jakości stali 4340 o wysokiej wytrzymałości, mają specjalnie zoptymalizowany kształt zapewniający wysoką wydajność i ekstremalną trwałość. Zastosowano „prostocięte” gniazdo sworznia dla zwiększonej trwałości, dlatego mogą być używane wyłącznie z tłokami aftermarketowymi. Tuleje wykonano z materiału AMPCO 18, który zapewnia doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie, a rowek promieniowy pełni funkcję zbiornika oleju. Elementy są kulowane w celu redukcji naprężeń materiału oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Dokładne tolerancje procesu produkcyjnego gwarantują idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000 psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 o wytrzymałości 260,000 psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz kompletną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbkowe
- „Prostocięte” gniazdo sworznia – odpowiednie do tłoków aftermarketowych
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Podcięcie czapki z kołnierzem (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużego czopa w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) dla redukcji masy
*Te korbowody nie są kompatybilne z tłokami OEM.
Cechny techniczne korbowodów ZRP
- Ksztalt I-Beam dla dodatkowej sztywności
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie (Shot Peening) dla poprawy trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla najwyższej dokładności, precyzja do 0.0002″
- Odległość środek–środek utrzymana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ±1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Audi, Lamborghini |



