Zawieszenie gwintowane BC Racing E-02-V1-VS Ford Liata 1995-1998
Na zamówienie
Zawieszenie gwintowane BC Racing E-02-V1-VS Ford Liata 1995-1998
Gwinty serii V1 wykorzystują duży tłok o średnicy 44 mm w korpusie amortyzatora o średnicy 50 mm, aby zmaksymalizować pojemność oleju. Podczas pracy amortyzatora zawarty w nim olej nagrzewa się. Lepkość oleju zmienia się wraz z temperaturą, co może prowadzić do zmian charakterystyki tłumienia.
BC Racing stosuje w swoich gwintach olej bardzo wysokiej jakości, a dodatkowo, aby zmaksymalizować osiągi, buduje serię V1 z korpusem amortyzatora o dużej średnicy 50 mm. Zwiększa to pojemność układu, a tym samym ilość oleju, co obniża temperaturę szczytową i znacząco poprawia działanie amortyzatora.
Najważniejsze cechy:
- Górne mocowania typu pillowball
- Łożyskowana górna podstawa sprężyny
- 30-stopniowa regulacja tłumienia
- Regulacja wysokości jazdy niezależna od wstępnego napięcia sprężyny
- Górne mocowania z regulacją kąta pochylenia (w zależności od modelu)
- Zwężona kontrnakrętka dolnego mocowania zapobiegająca luzowaniu
- Jednorurowa konstrukcja amortyzatora (monotube)
- Dostępne niestandardowe twardości sprężyn
- Wszystkie części zamienne dostępne z krótkimi terminami realizacji
- Osłona przeciwpyłowa chroniąca uszczelnienie amortyzatora
Więcej informacji
| Producent | BC Racing |
|---|---|
| Marka | Ford |



