Maximizer 6 Progressive Controller Nitrous Express NX-16011

Producent NXNX
SKU USA-NX-16011
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 3 075,00 zł

  W magazynie

 
Kup teraz, wysyłka w dniu dzisiejszym.
Zamów w ciągu 
00:00:00

Maximizer 6 Progressive Controller Nitrous Express NX-16011

Maximizer 6 oferuje wiele funkcji bezpieczeństwa, które pozwalają dalej rozwijać strojenie, jednocześnie chroniąc silnik przed uszkodzeniem.

Progresywny sterownik nitro Maximizer 6 obsługuje do czterech oddzielnych stopni podtlenku azotu na podstawie czasu, RPM, MPH, procentowego otwarcia przepustnicy lub ciśnienia doładowania. Niezależnie od tego, czy silnik jest wolnossący, czy doładowany, benzynowy czy wysokoprężny, Maximizer 6 to pierwszy wybór.

 

Funkcje bezpieczeństwa

Max 6 monitoruje procent otwarcia przepustnicy, obroty silnika, ciśnienie nitro (PSI), doładowanie lub podciśnienie w misce olejowej, a także 3 inne, zdefiniowane przez użytkownika czujniki, aby upewnić się, że silnik jest w odpowiednim stanie do podania nitro. Jeśli Max 6 wykryje warunek poza bezpiecznym zakresem, ograniczy lub wyłączy przepływ nitro, aby ochronić silnik przed uszkodzeniem.

 

Wyświetlacz i opcje programowania

Max 6 jest standardowo konfigurowany i strojony za pomocą prostego w obsłudze programu na laptop z systemem Windows. Opcjonalny 4‑calowy ekran dotykowy można podłączyć, aby na bieżąco podglądać i korygować kluczowe parametry strojenia bez potrzeby użycia laptopa.

 

Rejestrowanie danych

Max 6 automatycznie rejestruje dane ze wszystkich wejść (w tym 3 wejść zdefiniowanych przez użytkownika), dzięki czemu możesz przeglądać kluczowe informacje z wielu poprzednich przejazdów. Max 6 ma dość pamięci wewnętrznej, by zapisać ponad 100 przejazdów na ćwierć mili, zanim zajdzie potrzeba zgrania ich na laptop.

 

Funkcje sprzętowe

Max 6 zawiera wewnętrzne sterowniki dla pierwszego i drugiego stopnia, obsługujące po 70 A każdy lub 140 A w trybie pojedynczego stopnia. Stopnie 3 i 4 wymagają zewnętrznych sterowników dostępnych osobno.

 

Opcje progresji

Max 6 oferuje wiele trybów progresji, aby dopasować się do różnych dyscyplin wyścigowych. Poniżej opisano te opcje:

Progresja oparta na czasie:

To popularny wybór w wyścigach na 1/4 mili, gdzie startujesz z miejsca. Ten tryb łatwo precyzyjnie dostroić, by ruszać łagodnie i ograniczyć uślizg kół, a następnie zwiększać moc w miarę przyspieszania – kontroler płynnie dodaje więcej nitro wraz ze wzrostem przyczepności.

Progresja oparta na RPM:

Świetnie sprawdza się w pojazdach, które mają dość trakcji, by przyjąć pełną moc nitro pod koniec pierwszego biegu. Ten tryb pozwala dodać niewielką dawkę nitro przy niższych obrotach i płynnie wejść na pełne nitro wraz ze wzrostem RPM. To znakomita opcja dla aut z ciasnym konwerterem momentu – ponieważ przepływ nitro jest ograniczony przy niskich RPM, można bezpiecznie aktywować nitro wcześniej, co pomaga dynamicznie ruszyć z miejsca.

Progresja oparta na MPH (milach na godzinę):

Idealna dla kierowców, którzy czasem startują z miejsca, a innym razem z toczenia. Sterownik automatycznie ogranicza nitro do mniejszego zastrzyku przy niskich prędkościach, gdzie trakcja jest ograniczona, i zwiększa je przy wyższych prędkościach, gdzie przyczepność jest lepsza. Zawodnicy w klasach indeksowych mogą użyć tej funkcji, by ustawić odcięcie nitro przy określonej MPH i uzyskać maksymalnie powtarzalne ET.

Progresja oparta na procencie otwarcia przepustnicy:

Ta opcja pozwala „pedałować” gazem w razie uślizgu kół. Przepływ nitro płynnie rośnie i maleje wraz z pracą przepustnicy, co ułatwia odzyskanie trakcji i kontynuowanie jazdy. To bardzo korzystne w wyścigach torowych i driftingu. Funkcja procentu przepustnicy sprawdza się też w autach ulicznych, ponieważ umożliwia podanie małej dawki nitro przy średnim otwarciu przepustnicy i płynne przejście do pełnej mocy nitro przy wciśnięciu gazu do oporu. Odczucie jest jak jazda autem o dwukrotnie większej pojemności.

Progresja oparta na doładowaniu:

Przydatna w silnikach turbodoładowanych Diesla i benzynowych. Progresja doładowania pozwala na mocne wejście nitro, by wyeliminować turbodziurę, a następnie płynne ograniczanie nitro, by potężna turbina mogła przejąć pracę. Efekt to ogromna moc bez laga, nawet przy bardzo dużej turbosprężarce. W silnikach Diesla tryb ten nie dopuści do pełnej dawki nitro, dopóki silnik nie zbuduje odpowiedniego doładowania, zapobiegając zduszeniu przez nitro.

Kompensacja i ochrona AFR (Air Fuel Ratio):

Maximizer 6 monitoruje AFR silnika (z zewnętrznego modułu szerokopasmowej sondy O2) i automatycznie dostosowuje wyjścia do elektrozaworów paliwa i nitro, aby osiągnąć żądany AFR (wartość docelowa jest regulowana przez użytkownika). Gdy ciśnienie w butli spada pod koniec przejazdu, Maximizer 6 automatycznie koryguje sterowanie zaworami, aby utrzymać stabilny i bezpieczny AFR. Granice bezpieczeństwa AFR (za bogato i za ubogo) są regulowane przez użytkownika, więc kontroler całkowicie odetnie dopływ nitro, jeśli AFR wyjdzie poza ustawione limity.

Więcej informacji

Producent NXNX
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Maximizer 6 Progressive Controller Nitrous Express NX-16011
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.