Tuningowy wałek rozrządu lewy Świątek Porsche 911 3.6 12v GT Stage 2
Na zamówienie
Tuningowy wałek rozrządu lewy Świątek Porsche 911 3.6 12v GT Stage 2
Tuningowy wałek rozrządu lewy Świątek Porsche 911 3.6 12v GT Stage 2
Krzywa dolotowa (seria) |
Kąt alfa / ustawienie krzywek |
Luzy zaworowe |
|||
Wznios |
Czas otwarcia |
113° (113°) |
serial |
||
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
8,50mm (8,00 mm) |
288° (279°) |
262° (254°) |
241° (233°) |
||
Krzywa wylotowa (seria) |
|||||
Wznios |
Czas otwarcia |
||||
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
7,95mm (7,40 mm) |
289° (271°) |
256° (242°) |
235° (219°) |
Wałki rozrządu zmieniają charakterystykę pracy silnika – poprawiają przebieg mocy i momentu obrotowego silnika. Wśród wałków sportowych produkowanych w firmie Świątek rozróżniamy typy:
W zależności od typu wałka, konieczne są dodatkowe modyfikacje w celu uzyskania prawidłowej pracy
GT – wałki przeznaczone do codziennej eksploatacji samochodu. Zalecane jest wykonanie strojenia silnika na hamowni (chip-tuning). Przyrost mocy i momentu około 10%.
GT/R – mocniejsze wałki GT. Konieczne strojenie silnika na hamowni. Przyrost mocy i momentu około 10-20%.
R – wałki rajdowe, nastawione na wyższą moc i moment w większym zakresie obrotów. sportowe przełożenia skrzyni biegów itp.) i strojenie silnika na hamowni
W – wałki wyścigowe, poprawiają maksymalnie moc i moment. Przeróbki podobne jak dla wałków rajdowych. Osiągi mocy powyżej 100 KM z 1000 cm3 silnika.
Więcej informacji
Producent | Światek |
---|---|
Marka | Porsche |