Tuningowy wałek rozrządu prawy Świątek Porsche 964 3,6 12v 6-cyl GR/R 12v OE 96824607 Stage 1
Na zamówienie
Tuningowy wałek rozrządu prawy Świątek Porsche 964 3,6 12v 6-cyl GR/R 12v OE 96824607 Stage 1
Tuningowy wałek rozrządu prawy Świątek Porsche 964 3,6 12v 6-cyl GR/R 12v OE 96824607 Stage 1
Krzywa dolotowa (seria) |
Kąt alfa / ustawienie krzywek |
Luzy zaworowe |
|||
Wznios |
Czas otwarcia |
- |
serial |
||
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
8,00mm (8,00 mm) |
292° (283°) |
- |
239° (229°) |
||
Krzywa wylotowa (seria) |
|||||
Wznios |
Czas otwarcia |
||||
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
7,35mm (7,35 mm) |
282° (275°) |
- |
227° (218°) |
Wałki rozrządu zmieniają charakterystykę pracy silnika – poprawiają przebieg mocy i momentu obrotowego silnika. Wśród wałków sportowych produkowanych w firmie Świątek rozróżniamy typy:
W zależności od typu wałka, konieczne są dodatkowe modyfikacje w celu uzyskania prawidłowej pracy
GT – wałki przeznaczone do codziennej eksploatacji samochodu. Zalecane jest wykonanie strojenia silnika na hamowni (chip-tuning). Przyrost mocy i momentu około 10%.
GT/R – mocniejsze wałki GT. Konieczne strojenie silnika na hamowni. Przyrost mocy i momentu około 10-20%.
R – wałki rajdowe, nastawione na wyższą moc i moment w większym zakresie obrotów. sportowe przełożenia skrzyni biegów itp.) i strojenie silnika na hamowni
W – wałki wyścigowe, poprawiają maksymalnie moc i moment. Przeróbki podobne jak dla wałków rajdowych. Osiągi mocy powyżej 100 KM z 1000 cm3 silnika.
Więcej informacji
Producent | Światek |
---|---|
Marka | Porsche |