Tuningowe wałki rozrządu Świątek Porsche 356 1,6 8v 912 W Stage 3
Na zamówienie
Tuningowe wałki rozrządu Świątek Porsche 356 1,6 8v 912 W Stage 3
Tuningowe wałki rozrządu Świątek Porsche 356 1,6 8v 912 W Stage 3
Krzywa dolotowa (seria) |
Kąt alfa / ustawienie krzywek |
Luzy zaworowe |
|||
Wznios |
Czas otwarcia |
110° (105°) |
0,15 / 0,15 mm |
||
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
9,00mm (8,50 mm) |
347° (288°) |
- |
272° (225°) |
||
Krzywa wylotowa (seria) |
|||||
Wznios |
Czas otwarcia |
||||
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
9,00mm (8,50 mm) |
347° (288°) |
- |
272° (225°) |
Wałki rozrządu zmieniają charakterystykę pracy silnika – poprawiają przebieg mocy i momentu obrotowego silnika. Wśród wałków sportowych produkowanych w firmie Świątek rozróżniamy typy:
W zależności od typu wałka, konieczne są dodatkowe modyfikacje w celu uzyskania prawidłowej pracy
GT – wałki przeznaczone do codziennej eksploatacji samochodu. Zalecane jest wykonanie strojenia silnika na hamowni (chip-tuning). Przyrost mocy i momentu około 10%.
GT/R – mocniejsze wałki GT. Konieczne strojenie silnika na hamowni. Przyrost mocy i momentu około 10-20%.
R – wałki rajdowe, nastawione na wyższą moc i moment w większym zakresie obrotów. sportowe przełożenia skrzyni biegów itp.) i strojenie silnika na hamowni
W – wałki wyścigowe, poprawiają maksymalnie moc i moment. Przeróbki podobne jak dla wałków rajdowych. Osiągi mocy powyżej 100 KM z 1000 cm3 silnika.
Więcej informacji
Producent | Światek |
---|---|
Marka | Porsche |